Vanmorgen onderweg naar het werk op de A27 richting Utrecht vlakbij Eemnes stop abrupt de motor, en ik krijg hem met geen mogelijkheid meer aan. Startmotor doet ook niets meer. Nog genoeg spanning op de accu.
Ding aan de kant gedrukt en op de ANWB gewacht :thumbup
Afgesleept naar AWNB service station in Naarden, en op de brug met dat ding.
Geeft helemaal geen sjoege meer, totdat de monteur manueel stroom zet op de startmotor... Ja, daar deed ie het weer! Daarna: Starten lopen, all systems check, captain! :hmmz
Computer uitgelezen, volgende foutcodes:
P1481 Fan Relay 1 signaal te groot / klein
P1481 Fan Relay 1 Circuit open
P1482 Fan Relay 2 Signaal te groot / klein
P1482 Fan Relay 2 Circuit open
P1483 Fan Relay 3-signaal is te groot / klein
P1483 Fan Relay 3 open circuit
Na een beetje rondbellen kwamen ze met een theorie dat vanwege een storing in de koelvin de motor preventief uitgezet is door de computer, en daarna de eerste 30 minuten ook niet meer gestart kon worden.
Nu lees ik op het forum van een enkeling die deze fout ook gehad heeft, maar nergens een oplossing.
Wie weet raad?
Ding aan de kant gedrukt en op de ANWB gewacht :thumbup
Afgesleept naar AWNB service station in Naarden, en op de brug met dat ding.
Geeft helemaal geen sjoege meer, totdat de monteur manueel stroom zet op de startmotor... Ja, daar deed ie het weer! Daarna: Starten lopen, all systems check, captain! :hmmz
Computer uitgelezen, volgende foutcodes:
P1481 Fan Relay 1 signaal te groot / klein
P1481 Fan Relay 1 Circuit open
P1482 Fan Relay 2 Signaal te groot / klein
P1482 Fan Relay 2 Circuit open
P1483 Fan Relay 3-signaal is te groot / klein
P1483 Fan Relay 3 open circuit
Na een beetje rondbellen kwamen ze met een theorie dat vanwege een storing in de koelvin de motor preventief uitgezet is door de computer, en daarna de eerste 30 minuten ook niet meer gestart kon worden.
Nu lees ik op het forum van een enkeling die deze fout ook gehad heeft, maar nergens een oplossing.
Wie weet raad?