• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra-C kofferbakslot weigering

Hallo,

Heb sinds kort problemen met het kofferbakslot van mijn Vectra-C uit 2004 z1.8XE.

via de afstandsbediening in de deur en via de sleutel reageerd het slot niet meer op??

Kan wel met de sleutel het slot open maken.

Suggesties waar ik het probleem zou kunnen zijn.

aan batterij van de sleutel ligt het niet.

Robert

Staat de stand van het slot zelf wel goed? Heb je al geprobeerd om het slot een kwart of halve slag te draaien en dan de afstandbediening te gebruiken voor het ontgrendelen?

Ik wist niet dat er Vectra's c zijn die met de sleutel de kofferbak open kunnen doen, ik kan de sleutel nergens in doen is een elektronisch slot

Binnen in de deur zit een knop die je in kan drukken, en als je uitstapt naar kofferbak loopt en bij het indrukken van

de knop de reaktie zou moeten volgen bij het bedienen van deze knop dat inderdaad het elektrisch slot open moet gaan.

Deze zelfde actie zou ook moeten zijn wanneer op de elektronische sleutel op het kofferbak tekentje drukt en weer

op de chrome knop van de kofferbak duwt, eenzelfde actie zou moeten volgen.

Dit gebeurt dus niet.

Hierbij staat dus het sleufje van de drukknop horizontaal.

Wanneer je dus de contactsleutel in het slot steekt en deze dus een kwart slag naar links draait is de kofferbak

op slot en kan men deze knop dus niet meer indrukken.

Wanneer je dus de contactsleutel in het slot steekt en deze dus een kwart slag naar rechts draait en een beetje doordraai gaat de kofferbak open.(handmatig)

Terug
Naar boven