• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C Kopen!

Ik vind het wel een mooie kleur en een redelijke prijs voor die kilometerstand.

Ik zou echter nog even verder kijken voor dat geld. Persoonlijk zou ik voor een GTS gaan die heeft een veel mooiere lijn en volgens mij net zo veel ruimte onder de achterklep, zo niet meer. Zoek er een met een cdc70 en leer, daar ga je geen spijt van krijgen.

Ik zou Duitsland ook zeker als optie mee nemen. Daar staan bij de dealers mooie exemplaren voor het zelfde geld maar dan met slechts 80 a 90 duizend op de teller. Via autotelex.nl kun je voor 15,00 berekenen wat je invoerrechten worden. Voor een model uit 2003 of 2004 is dat niet zo veel meer als je denkt.

Safe driving Jurgen en veel plezier met het uitzoeken van je Vec :thumb

Ik vind het wel een mooie kleur en een redelijke prijs voor die kilometerstand.

Ik zou echter nog even verder kijken voor dat geld. Persoonlijk zou ik voor een GTS gaan die heeft een veel mooiere lijn en volgens mij net zo veel ruimte onder de achterklep, zo niet meer. Zoek er een met een cdc70 en leer, daar ga je geen spijt van krijgen.

Ik zou Duitsland ook zeker als optie mee nemen. Daar staan bij de dealers mooie exemplaren voor het zelfde geld maar dan met slechts 80 a 90 duizend op de teller. Via autotelex.nl kun je voor 15,00 berekenen wat je invoerrechten worden. Voor een model uit 2003 of 2004 is dat niet zo veel meer als je denkt.

Safe driving Jurgen en veel plezier met het uitzoeken van je Vec :thumb

hee, bedankt voor je reactie, ja ik wil graag ook wel een gts, maar daar zijn er echt niet veel van in die prijsklasse (tot 6500), ik ga even op die duitse site kijken bedankt!

hee, bedankt voor je reactie, ja ik wil graag ook wel een gts, maar daar zijn er echt niet veel van in die prijsklasse (tot 6500), ik ga even op die duitse site kijken bedankt!

Ik heb nog een mooie 2.2 GTS te koop.

bj. 2003.

zilvergrijs

half leer. 107000 km

wil je meer weten stuur maar prive bericht

ricardo

Ik heb nog een mooie 2.2 GTS te koop.

bj. 2003.

zilvergrijs

half leer. 107000 km

wil je meer weten stuur maar prive bericht

ricardo

Hey, nette wagen met een nette prijs. Maar jammer dattie grijs is.

Een GTS ziet er inderdaad net wat strakker en sportiever uit, jammer is dan wel dat je zo'n lelijke achterruitenwisser hebt (en als je 'm er afhaalt een gat in je achterklep.

Hey, nette wagen met een nette prijs. Maar jammer dattie grijs is.

Een GTS ziet er inderdaad net wat strakker en sportiever uit, jammer is dan wel dat je zo'n lelijke achterruitenwisser hebt (en als je 'm er afhaalt een gat in je achterklep.

Heey bedankt voor jullie reacties, zou graag een 2.2 willen rijden, hoor hier alleen wel rare dingen over de distributieketting, apart wel.

Wat is jullie verbruik bij de 2.2

Heey bedankt voor jullie reacties, zou graag een 2.2 willen rijden, hoor hier alleen wel rare dingen over de distributieketting, apart wel.

M'n ouders rijden de Vec-C1 Station met de Z22YH (de direct ingespoten benzine dus) en die halen op lange snelwegritten gemakkelijk 1:15. In normaal verkeer 1:11, maar die rijden wel flink door. Denk dat zuiniger wel gemakkelijk mogelijk is.

M'n ouders rijden de Vec-C1 Station met de Z22YH (de direct ingespoten benzine dus) en die halen op lange snelwegritten gemakkelijk 1:15. In normaal verkeer 1:11, maar die rijden wel flink door. Denk dat zuiniger wel gemakkelijk mogelijk is.

@pepoe wrote:Heey bedankt voor jullie reacties, zou graag een 2.2 willen rijden, hoor hier alleen wel rare dingen over de distributieketting, apart wel.

Hoeveel km rijd je ongeveer per jaar? Een 2.2 is niet heel erg zuinig.

@pepoe wrote:Heey bedankt voor jullie reacties, zou graag een 2.2 willen rijden, hoor hier alleen wel rare dingen over de distributieketting, apart wel.

Hoeveel km rijd je ongeveer per jaar? Een 2.2 is niet heel erg zuinig.

vorig jaar heb ik 17000 km gereden, maar denk dat ik toch voor de 1.8 ga, is zowiezo stuk zuiniger en als ik over de distributieriem google is er volgens mij geen 1 2.2 die er geen last van heeft gehad, ik ga iig bij deze auto langs die ik gepost heb als ie er over 2 weken nog is, ik hou jullie op de hoogte!

Terug
Naar boven