• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C project, tuningstyle

Nou, dat 'unieke' zou ik maar weglaten. Je ziet echt vaak Opels met Mercedesvelgen, vooral in Duitsland. En vlak bij m'n werk staat een Vectra C2 met die velgen. Ik zou inderdaad wel centreerringen plaatsen en niet zo blijven doorrijden. En andere naafkappen plaatsen! Met een opellogo of een velgmerklogo ofzo, maar niet met die Mercedesdoppen, dat ziet er echt niet uit.

Die Toyota :cry :thumbdown

Vectra is met die velgen wel mooi, maar wel even die naafdoppies verwisselen want die lijkt nergens op met die Ster in het midden.l

Die Toyota :cry :thumbdown

Vectra is met die velgen wel mooi, maar wel even die naafdoppies verwisselen want die lijkt nergens op met die Ster in het midden.l

naafdopjes zijn al lang verwisseld, waren er meteen af toen ik die foto's heb genomen ;)

Wat is er zo slecht aan die toyota???? :swear

naafdopjes zijn al lang verwisseld, waren er meteen af toen ik die foto's heb genomen ;)

Wat is er zo slecht aan die toyota???? :swear

Dikke Corolla. Die is de wheelwhore sticker meer waard dan de Vectra :D

Super karretjes, jammer van die oliezuipmotoren die er inzitten

Dikke Corolla. Die is de wheelwhore sticker meer waard dan de Vectra :D

@Fearless wrote:Dikke Corolla. Die is de wheelwhore sticker meer waard dan de Vectra :D

Die sticker hangde vroeger aan de toyo ;) maar omdat die tekoop staat is dat van de toyo verdwenen.

Ja de vectra is een 2.2 dti motor met 125 pk de toyota is een 1.9 diesel met 75 pk, de vectra is een hels verschil kwa vermogen! en das top :wors

@Fearless wrote:Dikke Corolla. Die is de wheelwhore sticker meer waard dan de Vectra :D

Die sticker hangde vroeger aan de toyo ;) maar omdat die tekoop staat is dat van de toyo verdwenen.

Ja de vectra is een 2.2 dti motor met 125 pk de toyota is een 1.9 diesel met 75 pk, de vectra is een hels verschil kwa vermogen! en das top :wors

Die toyota....is en blijft een jappenbak ;)

Als die naafkappen al vervangen zijn, waarom plaats je dan geen nieuwe foto's?

Die toyota....is en blijft een jappenbak ;)

Als die naafkappen al vervangen zijn, waarom plaats je dan geen nieuwe foto's?

op de foto's van de auto die verlaagd is zijn de mercedes logotjes eraf, maar zie je niet zo goed op de foto's.

Mja ik ben er wel enorm tevreden van die toyo, nooit geen kosten gehad aan motor enz...

op de foto's van de auto die verlaagd is zijn de mercedes logotjes eraf, maar zie je niet zo goed op de foto's.

Mja ik ben er wel enorm tevreden van die toyo, nooit geen kosten gehad aan motor enz...

Een bushokje :jerry hoe kom je er op? Ik kan niet anders dan je gelijk geven!

Maar gelukkig komt wijsheid toch altijd wel een keer aanwaaien, in dit geval in de vorm van een dikke Opel Vec-C.

Een bushokje :jerry hoe kom je er op? Ik kan niet anders dan je gelijk geven!

Maar gelukkig komt wijsheid toch altijd wel een keer aanwaaien, in dit geval in de vorm van een dikke Opel Vec-C.

Terug
Naar boven