• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C snufjes/weetjes/gadgets

Als ik m'n deuren gewoon unlock gaat de kentekenverlichting ook al branden. Is geen gadget maar gewoon standaard volgens mij.

Als ik uit de auto stap brandt de kentekenverlichting ook, tot ik de auto op slot doe.

origineel gepost door OPC-lijntje

Als ik m'n deuren gewoon unlock gaat de kentekenverlichting ook al branden. Is geen gadget maar gewoon standaard volgens mij.

Als ik uit de auto stap brandt de kentekenverlichting ook, tot ik de auto op slot doe.

Kentekenverlichting brand inderdaad bij openen via AB, en voor afsluiten met AB.

Dit in verband met de tellerverlichting, deze gaan samen op 1 schakeling (dat is al sinds jaar en dag bij opel).

Willem

Zo, punt 6 ook eindelijk aan het werken gekregen.

Auto laten lopen, stopzetten sleutel uit contact gehaald. Auto vanbinnenuit met de vergrendeling ( niet met de sleutel maar op de deur bediening ) op slot gedaan en weer geopend. Toen tegelijkertijd de knop op de deur ingedruk en die op de sleutel tot een bliep hoort. Daarna werkte het perfect.

Dit blijkt dé methode te zijn, als je gaat zitten en gelijk de knop op de deurbediening en de sleutel indrukt werkt het bij mij in idergeval niet.

Maar nu werkt het en ben er wel blij mee, is een stuk veiliger als je savond's of snacht's een keer door de stad moet rijden..

Je kan je auto ook gewoon op slot doen door op de lock-knop in de deur te drukken hoor :thumbup

No kidding....

Tuulk kan dat maar het is gewoon makkelijker en veiliger als dat vanzelf gaat als je wegrijdt. Zo gauw je stopt en je zet de auto af gaan de deuren onmiddelijk vanzelf weer open. Leuke extra die ik in de Leon ook had en me toen wel beviel..

Das logisch.

origineel gepost door viny

origineel gepost door DOCTOR007

Viny wat voor een uitvoering heb je dan?

Essentia

HoOyEaH! Dan moet je het zeker hebben en anders toch ff door het forum bladeren.

origineel gepost door viny

Viny wat voor een uitvoering heb je dan?

Essentia

HoOyEaH! Dan moet je het zeker hebben en anders toch ff door het forum bladeren.

Heb alles al geprobeerd, na het rijden, voor het rijden. Maar het wil niet.

origineel gepost door hans_vledder

origineel gepost door Edvries

Bij mij doet alles het, behalve 14.. (Of hoor je dit niet bij een C)

Opel kan deze optie voor je aanzetten met de Tech2. Ik was de mechanische vergrendeling kwijt na montage van nieuwe deurmodules voor de inklapbare spiegels. Zij ze er bij jou misschien ook naderhand opgezet?

Groet,

Hans

punt 14 wilt niet lukken bij mij:thumbdown

Dit misschien..?

Heb vorige week donderdag een 2004 Opel Vectra 2.2cdti station comfort gekocht. Nu op vakantie in Denemarken. Auto rijd super en zuinig. Staat nu gemiddeld op 5,9/100.

Na het lezen van deze topic weer wat wijzer geworden. Nu de centrale vergrendeling ingesteld dat hij boven de 20km/h op slot gaat. Dit op de manier dat bij eerste post stond. Deur opslot drukken en op de afst.bed. Toen piepte het in de auto en voila.

Ook dat uitstappen en 1 keer aan de grootlicht hendel roppene en heb dan een follow-me-home achtig gebeuren. :thumbup

Gr JW

punt 6 wil bij mij niet lukken, heb een vec-c-gts van 2003.

ik zag dat het bij meerdere wel werkt iemand een idee??

Grtjs Chris-GTS

Terug
Naar boven