• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C snufjes/weetjes/gadgets

Ik denk dat het een optie is. Ik heb een 2004 sedan Maxx maar ik heb het gekeken maar nix gezien. Het rare is dat er wel koele lucht naar binnen komt in het kastje. Ik denk dat het afgebroken is bij mij.

even omhoog halen

4. Open de bestuurdersdeur, trek 1 keer aan de hendel van grootlicht en de achteruitrijlampen en voorlampen blijven 30 seconde aan.

- dit is tof!!

6. Druk de 'lock'-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening voor 10 sec. in tot het piepsignaal en de deuren gaan automatisch op/van het slot bij 30km/u.

- werkt niet??

17. Als je de auto op slot doet met de afstandbediening en je blijft de knop ingedrukt houden klappen de spiegels in.

- werkt ook niet?

@jraaf wrote:@GTS Power wrote:het werkt bij mij ook niet..

het heeft idd met half canbus te maken.

Mijn vec is van mei 2004 en volgensmij half can. Zat origineel een ccr2006 in en bij mij werken de genoemde opties wel :hmmz Denk eerder dat het te maken heeft welk type kabelboom en regel units er af fabriek in de vec zitten.

Blijft vervelend dat ze bij sommigen niet werken.

Groet jraaf

dat zou erg goed kunnen dan idd.

@pixels66 wrote:Ik krijg die dingen echt niet voor elkaar.. mijn ramen gaan dan wel open door het ingedrukt houden, en de deuren gaan op slot..

Hoelang moet ik het beethouden, hoe kan ik nou precies instellen dat bij ontgrendeling alle deuren opengaan in plaats van alleen de bestuurdersdeur..

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Je moet wel de 'op slot-knop' van je afstandsbediening indrukken en niet de

openen-knop' :sleeping

Met de openen-knop gaan de ramen idd naar beneden.

knop op je AB en in de auto allebei tegelijkertijd ingedrukt houden ( deuren dicht ) en na 10 seconden hoor je een gong/bliep.

Vanmiddag na het klussen nog maar eens een waging pogen..

Thanks voor de reacties.

Koffie komt op korte termijn Florian, eerst ff klussen en verhuizen.

Denk dat ze tussen mei 2004 en juli 2005 de 'schappen' nogwel eens door elkaar haalden c1/c2

:jerry

Groet jraaf

@GTS Power wrote:het werkt bij mij ook niet..

het heeft idd met half canbus te maken.

Mijn vec is van mei 2004 en volgensmij half can. Zat origineel een ccr2006 in en bij mij werken de genoemde opties wel :hmmz Denk eerder dat het te maken heeft welk type kabelboom en regel units er af fabriek in de vec zitten.

Blijft vervelend dat ze bij sommigen niet werken.

Groet jraaf

Voor wat betreft de soeedlock, dat werkt ook niet bij elke Vectra! Mijn C1 uit 2003 heeft het niet en mn C1 SW uit 2005 weer wel.

@pixels66: Laat je (Opel) Dealer eens kijken naar je variant-configuratie in je BCM enz.... Talloze programeermogelijkheden zijn er bij Vectra-C.

Mijn Vec opent en sluit alle portieren tegelijk en ook zijn de portierramen te bedienen met de handzender....

Succes!!

Welk bouwjaar heeft je vectra dan??

Ik heb het zojuist nog even getest op mijn vec van 2005.

Op de afstandsbediening de 'sluit-knop' en tergelijkertijd de 'vergrendelingsknop' indrukken en ingedrukt houden, na een paar seconde hoor je Piep-piep en dan is ie klaar !!

Ben erachter gekomen hoe het (volgens mij) wel werkt.... bij mij nu wel inmiddels.

Portier dicht, sluit-knop op handzender en lock-knop in portier tegelijk indrukken en vasthouden, na een aantal seconden bij mij 2 piepjes.

Auot sluiten en weer openen, beide met handzender.

Ben daarna gaan rijden en portieren sloten bij +/- 20 km/h, bij afzetten motor gingen portieren weer van het slot...

7. Druk de 'lock'-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening voor 10 sec. in tot het piepsignaal en de deuren gaan automatisch op/van het slot bij 1530km/u.

U hulp is gevraagd ;)

Ik krijg het niet voor elkaar.

Moet de deur dicht?

Moet de sleutel in het contact.

De lock knop in de wagen is die in de deur met het raam incl sleutel toch? Of zit ik er naast.

@speaker wrote:@TheDutchDuke wrote:23. Druk gelijk tijdig op "SETTINGS" en "MAIN" tot de piep toon. Er zouden nu verborgen optie in de menu's moeten verschijnen.

:agent

Druk gewoon een paar seconden op Settings en je hoort een gong. Daarna 2x op de BC-knop ... daarna krijg je je verborgen menu's. Druk telkens 1x op BC en je gaat 1 schermpje verder door dat menu!

Dit is niet alleen met de BC knop, maar ook met AUDIO en NAV.

Terug
Naar boven