• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C snufjes/weetjes/gadgets

@ElRenegado wrote:bij mijn vectra uit 2003 werkt dit echt niet hoor,

ik kan de knopjes een minuut ingedrukt houden, maar geen piep, en geen auto-lock als ik ga rijden.

wellicht komt het omdat bij mij 1x open drukken enkel de bestuurdersdeur van slot gaat, en bij 2x alles ?

hela,

had ik iik in mijn c1 gewoon een happylight module erin en klaar ben je!

@ElRenegado wrote:bij mijn vectra uit 2003 werkt dit echt niet hoor,

ik kan de knopjes een minuut ingedrukt houden, maar geen piep, en geen auto-lock als ik ga rijden.

wellicht komt het omdat bij mij 1x open drukken enkel de bestuurdersdeur van slot gaat, en bij 2x alles ?

Nope, ook dan werkte de autolock...

Vreemd. In mijn Vectra van April 2004 wel. Zou mijn auto dan de eerste zijn waarbij dat mogelijk is ? Lijkt me sterk...

Toen ik mijn vec uit mei 2004 kocht had ik;

1 x drukken op de AB, Linkervoorportier van 't slot.

Dat vond ik irritant en heb dit via de toetscombinaties deur en ab er uit gehaald.

Daarna de autolock met de ab en deur knop ingeregeld zoals hier in 't topic beschreven.

Werkt prima.

@ tuinmeubel, ik heb ook een elegance uitvoering :hmmz

Zou dat 't zijn? Het zal vast te maken met welk type DDM je in je deur hebt zitten.

Groet jraaf

Ik heb een Opel Vectra gts 2.0 turbo uit 1-2004.

Ik kom er niet uit. Het enige wat er elke keer gebeurd is dat mijn ramen allemaal open gaan. :wtf :jerry

@jraaf wrote:

@ tuinmeubel, ik heb ook een elegance uitvoering :hmmz

Zou dat 't zijn? Het zal vast te maken met welk type DDM je in je deur hebt zitten.

Groet jraaf

Zou heel goed kunnen. Het model heet dan niet voor niets Elegance. Maar ik heb dan weer geen elektrisch inklapbare spiegels... :???:

@kadett4x4 wrote:Morgen mun vectra c station opc line uit 2006 ophalen, eens zien welke opties ik nog meer aan kan zetten.

en anders laat ik mun maatje er wel even na kijken met tech 2, is monteur bij opel :D :D

groeten.

Handig zo'n maatje

@kadett4x4 wrote:Potverdorrie, wat stuurt dat lekker zeg.

beter als die schijtastra(sorry voor het taalgebruik), maar ik heb vanaf het begin geen plezier gehad met die astra.

maar voel me nu weer helemaal thuis in ondertussen alweer mun 5e vectra.

groeten.

Welkom thuis... :thumb

hallo

topie hier

al veel te weten gekomen doe werkt op me vectra c spiegel gaat van mij naar beneden als ik hem in achteruit steekt! super handig! ik heb een full option vectra, ele koffer, airco boordcomputer, leder, elec zetels enz...

nu heb ik enkel wat probleempjes bij deze!

6. Druk de 'lock'-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening voor 10 sec. in tot het piepsignaal en de deuren gaan automatisch op/van het slot bij 30km/u.

lukt bij mij maar als ik het contact afleg en sleutel afdoe blijven de deuren gesloten...

8. Als je een regen-licht sensor pakket hebt dan gaan de ramen vanzelf dicht als het begint te regenen en je niet in de auto zit.

heb dit zitten op me auto maar werkt niet! moeten je ruiten volledig openstaan? en moet me auto gewoon vergrendeld zijn (1keer duwen op ab) of met alarm(2keer duwen op ab)?

nog een puntje mss als je een elec koffer hebt kan je deze openen en sluiten met ab: blijven duwen op de knop op de ab! je kan deze openen en sluiten met de knop in je auto ook! hetzelfde doen of met je ab! blijven duwen.... (contact moet wel aan zijn dan)

grtz

@nicky.ketels wrote:hallo

topie hier

al veel te weten gekomen doe werkt op me vectra c spiegel gaat van mij naar beneden als ik hem in achteruit steekt! super handig! ik heb een full option vectra, ele koffer, airco boordcomputer, leder, elec zetels enz...

nu heb ik enkel wat probleempjes bij deze!

6. Druk de 'lock'-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening voor 10 sec. in tot het piepsignaal en de deuren gaan automatisch op/van het slot bij 30km/u.

lukt bij mij maar als ik het contact afleg en sleutel afdoe blijven de deuren gesloten...

8. Als je een regen-licht sensor pakket hebt dan gaan de ramen vanzelf dicht als het begint te regenen en je niet in de auto zit.

heb dit zitten op me auto maar werkt niet! moeten je ruiten volledig openstaan? en moet me auto gewoon vergrendeld zijn (1keer duwen op ab) of met alarm(2keer duwen op ab)?

nog een puntje mss als je een elec koffer hebt kan je deze openen en sluiten met ab: blijven duwen op de knop op de ab! je kan deze openen en sluiten met de knop in je auto ook! hetzelfde doen of met je ab! blijven duwen.... (contact moet wel aan zijn dan)

grtz

Koffer openen zonder ab moet je er eerst de handrem optrekken anders doet hij het niet.

Bij mij hoeft het contact niet aan te staan. :thumb

8. ramen gaan dicht en open met afstandsbediening.

Maar sluiten met de licht/regensensor enkel en alleen als je het security (alarm) pakket hebt zitten dacht ik.

Ik kan er overheen hebben gelezen....maar hoe krijg ik nummer20 weer uit?

Ik vindt het erg irritant dat niet alles losgaat in 1x en dat wil ik wel...

Wie kan mij ff helpen... :thumb

Misschien lees ik wel te snel en heb ik er overheen gekeken :( :???:

@Patser wrote:
20140131_132736_zps2rep2jc5.jpg

20140131_132706_zps60wofdox.jpg

ff een fotootje gemaakt uit het instructieboek

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Terug
Naar boven