• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra C vocht in beide koplampen...

origineel gepost door janneman vectra c

origineel gepost door gts power

Ik heb het in mijn GTS nooit gehad en in mijn huidige station ook niet maar ik zag in De Meern vanmiddag dat ik dacht Speaker (of Edevries) er ook last van had.

Jan

dat was peter idd.

Klopt want bij eric zag ik de koplampen maar amper:P

Jan

Kwam omdat jezelf vocht in je ogen had

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door speaker

1x is genoeg Eric !! :hmmz:cry

Wat seh jij?

Ja dat dus !

ps. let ff op je onderschrift ! :jerry

Ow ja Eric vraagje: zijn grepen ook krasbestendig?

Jan

Eh.. ze zijn niet vrouw bestendig...

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door speaker

1x is genoeg Eric !! :hmmz:cry

Wat seh jij?

Ja dat dus !

ps. let ff op je onderschrift ! :jerry

Dat van die rubber afdek kappen zou best wel eens kunnen.

Met de xenon inbouw heb ik geen gaten in het rubber gemaakt, maar de bedrading langs het rubber naar buiten gelegd...

Misschien dat het wel via de zijkanten naar binnen komt...

Kan me niet herinneren of dat ervoor ook was namelijk....

En wat was dat met die handgrepen ..zijn kapjes toch... ik heb komplete chrome handgrepen gezien...daarvoor moet je de oude handgrepen demonteren.

Is dat niet een stukje beter dan kapjes van metaal er overheen plakken...??

Niet dat ik chrome handgrepen wil hebben:):):)

nog iemand interesse hoe de gemodificeerde diesel aanvoer slang er uit ziet!! Dan zou ik er even een fotootje van moeten schieten namelijk

Is niet meer met rubber slang er tussen, en perskoppelingen namelijk. Dit schijnt op den duur toch lekkage op te leveren...dat wat ik nu heb dus...

Ow ja Eric vraagje: zijn grepen ook krasbestendig?

Jan

Eh.. ze zijn niet vrouw bestendig...

origineel gepost door afterburner27

En wat was dat met die handgrepen ..zijn kapjes toch... ik heb komplete chrome handgrepen gezien...daarvoor moet je de oude handgrepen demonteren.

Hoi Nico,

Klopt hoor. Je kan ook massieve handgrepen (van oa Irmscher of officiele Opel) kopen. alleen zijn die nogal prijzig. Deze plak je eroverheen (het visuele effect is exact hetzelfde) en haal je dr weer af als je ze zat bent.

Of het een stukje beter is of niet... geen idee. Voor t oog is het hetzelfde voor de helft van de prijs. Meer niet.

Mvgr,

Eric.

Dat van die rubber afdek kappen zou best wel eens kunnen.

Met de xenon inbouw heb ik geen gaten in het rubber gemaakt, maar de bedrading langs het rubber naar buiten gelegd...

Misschien dat het wel via de zijkanten naar binnen komt...

Kan me niet herinneren of dat ervoor ook was namelijk....

nog iemand interesse hoe de gemodificeerde diesel aanvoer slang er uit ziet!! Dan zou ik er even een fotootje van moeten schieten namelijk

Is niet meer met rubber slang er tussen, en perskoppelingen namelijk. Dit schijnt op den duur toch lekkage op te leveren...dat wat ik nu heb dus...

Hier ook af en toe vocht in de koplampen. Kappen zitten erop met xenonpitjes er doorheen. Alles zover het kan afgekit maar mag dus niet helpen. Opelkwaaltje denk ik!!!

Greetz Roel met een C.

origineel gepost door afterburner27

Hoi Nico,

Klopt hoor. Je kan ook massieve handgrepen (van oa Irmscher of officiele Opel) kopen. alleen zijn die nogal prijzig. Deze plak je eroverheen (het visuele effect is exact hetzelfde) en haal je dr weer af als je ze zat bent.

Of het een stukje beter is of niet... geen idee. Voor t oog is het hetzelfde voor de helft van de prijs. Meer niet.

Mvgr,

Eric.

ok , weet ik genoeg...denk dat het te maken heeft met het voorzet glas. Die zullen op den duur wel in de rand scheuren...

rechter komplamp is bij mij geen condens meer maar echt parels aan de binnenkant van het glas... dus behoorlijk veel..

ik heb bij mij ook last gehad van vocht na install van xenon.

maar ik heb mijn auto gewoon een 20 minuten aan gelaten met de kappen eraf en de verlichting aan en toen gewoon het kapje erop gezet en daarna nooit meer last er van gehad..

proberen waard zou ik zeggen.

Terug
Naar boven