• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra c1 2.0 turbo. Afscheid Opel.

Vandaag de nieuwe LED achterlichten gemonteerd.

Bijna zelfde verhaal als mijn led kentekenverlichting.

Als ik mijn auto van het slot haal met de ab, dan gaan de achterlichten knipperen en stoppen ze ook NIET met knipperen, tenzij ik de verlichting aanzet.

Als ik de auto op slot doe, dan knipperen ze net zolang als mijn kentekenverlichting, maar stoppen ze wel. (Na ong 20x)

(Edit) Ik zie ze nu weer knipperen... :fy1

Oud:

Links nieuw, rechts oud.

Nee , er is geen oplossing. Dit heeft gewoon te maken met de sterke canbus-puls die de vectra heeft.

Het KAN wel opgelost worden ( zie in het how2 gedeelte mijn how2 mbt het knipperen van ledjes in stadsverlichting ) , maar daardoor creeër je een vertraging en dat wil je niet op je remlichten ( lijkt me niet zo handig !! )

Even zonder onderzoek roep ik dit,

maar heeft het knipperen niet te maken met de verlichtingenscheck die de auto uitvoert? (dmv pulsen) dit signaal is net iets te sterk voor de LED's?

Is deze check niet met de OP-Com uit te schakelen?

Werkt simpele weerstanden er tussen solderen niet?

Ik roep zomaar even iets hoor!

De ophangbeugel van mijn veccie is afgebroken. Nu kan ik nergens de ophangbeugel vinden die ook maar een beetje lijkt op degene die ik in mijn handen heb nu.

Kan ik deze ook gebruiken?

Iemand antwoord op de vraag hierboven?

Ps: Gister via ebay eindelijk weer eens center caps besteld. Hopelijk passen deze wel :???:

@Wess1988 wrote:De ophangbeugel van mijn veccie is afgebroken. Nu kan ik nergens de ophangbeugel vinden die ook maar een beetje lijkt op degene die ik in mijn handen heb nu.

Kan ik deze ook gebruiken?

Bedoel je de uitlaatklem of de beugel welke op de uitlaatpijp gelast zit die in de rubbers hangt?

Terug
Naar boven