• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra c1 2.0 turbo. Afscheid Opel.

Vandaag weer eens gewassen

Banden ook maar weer eens ingespoten

Helaas word de beschadiging steeds erger van de velg rechtsvoor

Vandaag ook nieuwe ruitenwissers gekocht en achterzijde gelijk gemonteerd :)

Plastidip mat zwart heb je gelijk een beschermlaagje en als je schade heb kun je het zo weer bij spuiten ! mooie velgen

Ik zit er aan te denken om mijn dak mat zwart te laten wrappen.

Ik weet alleen niet of het mooi staat (denk t wel).

Nu kan ik nergens een voorbeeld vinden van een metallic zwarte auto met een mat zwarte dak.

Hebben jullie misschien voorbeelden uit eigen doos of een link?

Jah dat was mijn volgende optie idd.

Ik zal eerst een goeie foto moeten maken van de auto en het dak voordat ze kunnen shoppen :)

Ik zou het dak mooi zo laten. Leuke velgen en banden voor dat geld.

Welke merken banden/velgen zijn dat?

@Wess1988 wrote:Zoiets dus... Zo orgineel is het niet :(

zo iets?

Foto550-YRZZZPXV.jpg

@Wess1988 wrote:Hifly banden? Zegt mij niks.

225/40/r18.

Velgen: 8x18 sato vm-5 ET 35.

Hifly banden in mijn maat (175/65/R15) kosten een stuiver en een knikker, dus het is geen A-merk zegmaar...

Nee zo'n vermoeden had ik ook haha.

Iemand ervaring mee?

Ik heb nu Pirelli's Pzero (geloof ik)

Heb veel last van aquaplanning. Als hij vast geklikt staat op 130/140, dan schiet hij opeens in de abs als de grip weg is. Is maar heel kort, lampje van abs gaat ook branden en dan gaat de cc er af.

Hifly is een simpele budget band, wel aardig voor het geld wat je er voor betaald, maar je mag het niet vergelijken met een A-merk band,

verkoop het merk zelf ook al enige jaren, voor een budget band doet hij het goed. (ben zelf werkzaam in een bandenbedrijf)

@Wess1988 wrote:Hifly banden? Zegt mij niks.

225/40/r18.

Heb die een zomer onder mijn vec gehad. Op zich niks mis mee en idd goedkoop.

Maar ben toch weer terug naar een A merk. Zo zag mijn rechtsachter er uit na nog geen 4 duizend kilometer. Weliswaar ook een kapotte schokbreker maar toch.

IMG_3889_zps312b5225.jpg

En met de P zero heb ik idd ook ervaring. Op droog perfect maar in 't nat is het geen doen. Heb nu na 3 winters naar alle tevredenheid Nokian te hebben gereden ze ook als zomer set er onder. Tot op heden erg tevreden. Ook na een ritje van 900 KM door de stromende regen van DK naar NL.

Groet jraaf

Nokian, oke. Ik zal eens googlen wat die grap kost haha.

Vandaag de grill er maar eens ingezet. Auto stond eindelijk weer voor de deur, dus moest haar weer even verzorgen :p

Helaas een hoekje afgebroken :( misschien lukt het om te lijmen.

Toch wel nice :)

Originele grill vanaf nu te koop.

*pffff* even stof afblazen.

Nog steeds dik tevreden over de auto. Alleen de banden zijn nodig aan vervanging toe. Vorige week via marktplaats banden + velgen gekocht. 235/35/19 inch le mans replica.

zijn wel zomer banden dus hopen op een zachte zomer haha. Tevens is mijn vriendin uitgerekend in maart, mooiste cadeau ooit natuurlijk :)

Aankomende maandag naar Vanieba toe om de banden te laten monteren. Gelijk kijken voor spoorverbreders als dat mooi staat.

Op de planning: chiptunen, grote beurt, uitlaat vast laten zetten en filters vervangen.

Vandaag naar Staphorst gereden en Mark de bandjes laten monteren en 1 laten maken.

Blij met het resultaat.

Auto trekt nog iets naar links dus even laten uitbalanceren. Van de week nieuwe naafkapjes en er op klaar.

Bedankt mark :thumb

Terug
Naar boven