• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra c1 2.0 turbo. Afscheid Opel.

Ok maar 250 :wtf euro voor dat kleine stukje wrappen :hmmz gaat nergens over, dan zou ik hem echt mat zilver dippen :thumbup hou je 200 in je eigen zak :thumb

Haha ja dan wel!

Ik ga nog een paar bedrijfjes mailen, maar als ze allemaal zo belachelijk duur zijn, dip ik hem zelf wel. :)

Of in een bad donderen... Dit is pro bedrijf style, maar DIY ook te doen, als je een teil hebt die groot genoeg is.

[youtube:2na046s8]

Snel info gevonden via 't 2cv forum, daar is dus 1 van die jongens zelf aan de slag gegaan Klikkerdeklik-link

Die vellen schelen een slok op een borrel en persoonlijk vind ik' t zelf klooien ook wel leuk :thumb

@TWA wrote:Of in een bad donderen... Dit is pro bedrijf style, maar DIY ook te doen, als je een teil hebt die groot genoeg is.

[youtube:3tfx2hcl]

Snel info gevonden via 't 2cv forum, daar is dus 1 van die jongens zelf aan de slag gegaan Klikkerdeklik-link

Die vellen schelen een slok op een borrel en persoonlijk vind ik' t zelf klooien ook wel leuk :thumb

Dat ziet er wel erg mooi uit, en het ziet er ook heel simpel uit...maar vaak zijn die dingen die zo simpel lijken toch best moeilijk :jerry

Daarnaast... Zijn wel meer dingen die je voor t eerst hebt gedaan in je leven. Sommige gaan gelijk goed, andere leer je weer van je fouten. Proberen op kleinere voorwerpen, dan pas je diffuser :thumb

Zelf dippen is wel te doen, oefenen is wel aan te raden.

Ben zelf ook bezig geweest, watertemp.is belangrijk en geduld lol

Leuk die opspattende steentjes! :swear

Afspraak gemaakt voor woensdag bij Carglass Almere.

Krijg een compleet nieuwe voorraam (dezelfde) en nieuwe bosch ruitenwissers. Top!

das een beste ...

Hoop nog steeds dat t bij ons ook gebeurt :jerry

Zit wat steenslag op wat net niet genoeg is om te vullen ...

Ga zelf altijd naar Harderwijk :jerry

Werkt ook een opelliefhebber :jerry

@Wess1988 wrote:Ja heel erg dik!

Wat ben je laten doen? Waar? En wat kost het?

Mag ook via pm :)

M'n koplamp en mistlamp shrouds van chrome naar zwart carbon in glans afwerking.

Voorbeeldprijzen staan op hun website.

Groet jraaf

Sneak preview: Nog nat van het spuiten. Zag er erg dik uit toen het droog was. Nu 2e keer gespoten, helaas een druppel ontdekt, maar als het mee valt, dan wordt de bumper vanavond nog gemonteerd.

Jammer van het plekje. Ga ik me misschien aan irriteren straks.

Even kijken of de diffuser na het eten gemonteerd kan worden en of ik me dan nog erger.

mazzelpik ... gewoon oprijbokjes :jerry

Ziet er goed uit op die rand na :thumb

ik zeg : Lekker bezig man :thumb :thumb

Haha ja. Banden pasten er gelukkig nog op ook :p

Jah dat randje is iets wat me gaat irriteren, dus als het van t weekend mooi weer is, even opschuren, afplakken en opnieuw spuiten. Voor de rest vrij geslaagd dacht ik zo.

Nu even kijken hoe ik de eindstukken ga doen. Stuk van de oude uitlaat afzagen en deze met klemmen er om doen, of lassen.

Terug
Naar boven