• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra c1 2.0 turbo. Afscheid Opel.

43ddb6c8737b9256280521d71ac05828.jpg

Kijk maar

Sinds ik de vec heb (jan 2014) is zij ongeveer 300x gewassen, maar nog NOOIT is het leer verzorgd in de auto.

En dat is op een gegeven moment te zien. Vorig jaar warme zomer gehad, nu een vrij lange winter en dan ziet het er zo uit:

Tijdje terug een goedje gekocht en zonet aangebracht:

Op het eerste oog ziet het er goed uit.

Morgen maar even kijken als het ingetrokken is, en dan savonds nog een extra keer insmeren.

Gister de Irmscherr grill matzwart gespoten. Dit keer maar 1 laag gedaan omdat de opc diffuser niet mooier werd met 2 lagen.

Met het zonnetje er op kan je eigenlijk goed zien hoe slecht de lak ervoor staat:

Leuke uitdaging voor Juffer of iemand anders?

Het glimmen is niet erg haha, maar de swirls irriteer ik me flink aan.

Zoiezo vind ik de lak slecht hoor. Veel ingevroten stukjes vogelpoep en op sommige plekken laat de lak los door, ik gok, steenslag. Zie foto 2 maar. Boven de kentekenplaat.

Maar Leeuwarden is prima te doen. Alleen jammer dat het Lwd is :p

Gvd! Wat een klote begin van de dag zeg. :swear

Carglass komt langs en ik moet mijn auto even keren op de oprit. Ik rij iets te ver naar achter en ja hoor... tegen stenen aan :argue :swear

Jah moet ze nog verkopen :(

Nu maar een busje verf op kleur laten maken en opnieuw spuiten. Kan ik rechtsvoor ook gelijk doen..

Pff :(

Terug
Naar boven