• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C1 Angel Eyes Mod.

Zoals beloofd.

MJnwnaw.jpg

6jjIkax.jpg

nHepd1L.jpg

YZKMbHj.jpg

ZCqzy0m.jpg

En blijkbaar wat ik ook moet halen voor me Vectra, is een andere mobiel met betere camera ;).

Echt heel strak zo. En de keuren combinatie is top. Dit heb ik ook gehad en was zeer rustgevend en vooral mooi. :wors :thumb

Deze topic ook ff netjes bijhouden bedacht ik me :).

Dus de uit knop aanpassing hoort hier ook thuis ;).

KB6flkC.jpg

Ik haal mijne van Aliexpress. Maar ik denk dat Ebay net zo goed zal werken of eventueel DHgate, Lightinthebox. Je kan er ook voor kiezen om ze sneller thuis te hebben en dan kan je bij Conrad of misschien Crazyleds kijken. Keuze zat :)

Zit zelf nog te twijfelen of ik zelf een webshop moet openen, aangezien ik redelijk wat over heb nog. :D

De Vectra C had al ledjes geloof ik in de speedo, dus dat is iets makkelijker wat betreft het kloppend krijgen van het lichtbeeld. Mijn Meriva A had nog antieke gloelampjes, dan moet je met ledjes een beetje experimenteren wanneer het er goed uit ziet, want een gloeilamp straalt heel mooi rondom 360 graden en naar boven en onder, terwijl een LED een zeer beperkte uitstraalhoek heeft. Dus heb ik zelf een beetje lopen knutselen met LED's onder een hoek gesoldeerd op de oude fittingen. Voordeel is dan wel weer dat je maar 3 lampjes hoeft te doen en klaar ben je.

Tegenwoordig heb je ook T10 en zelfs T5 leds met een Bulb vorm. Ze zijn er echt in alle soorten en maten.

Ik had laatst wel een kleine uitdaging. Kachel van een Golf 4 zit 1 T5 gloeilamp in die de gehele kachel verlicht. Nu had ik wel een led versie ervan gevonden, met bulb vorm. Maar die waren allemaal te lang. Heb ik maar een T5 met 3 smd leds erop gehaald en met een ijzerzaag ingekort. Easy fix en werkt perfect. Gehele kachel licht nu blauw op.

Knopje erbij, voorlopig nog voor de show. Maar het is niet alsof ik het ook echt zou gebruiken als het niet voor de show was ;).

IbfcuGx.jpg

Terug
Naar boven