• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra c1 opc bumper

hallo

ik ben van plan om mijn sw om te bouwen naar opc style. 19 inch opc.

ik kwam deze bumper tegen. waar kan ik deze bestellen weet iemand dat?

Opel-Vectra_OPC_Twin_Turbo_2005_800x600_wallpaper_03.jpg

Opel-Vectra_OPC_Twin_Turbo_2005_800x600_wallpaper_05.jpg

hopelijk kan iemand mij helpen. past dit dan ook onder mijn sw?

gr. william

Die gaat niet passen ! :P:P:P:P:P

Maar als ik de link bekijk dan kom ik uit bij een C2! Die past wel , maar dan moet je ook je zijschermen, motorkap, koplampen en frame waar de koplampen in komen vervangen !

In Engeland wordt dit regelmatig gedaan ( www.vectra-c.com )

Die gaat niet passen ! :P:P:P:P:P

Maar als ik de link bekijk dan kom ik uit bij een C2! Die past wel , maar dan moet je ook je zijschermen, motorkap, koplampen en frame waar de koplampen in komen vervangen !

In Engeland wordt dit regelmatig gedaan ( www.vectra-c.com )

Of je moet deze bedoelen....

Opel-Vectra-OPC-Twin-Turbo-3.jpg

Deze bumper is niet te krijgen ... Is een concept-car ! Eenmalig gemaakt.

Jurgen heeft zelfs een mailtje gestuurd naar Opel of ze deze nog eens wilde maken, maar hij kreeg geen reactie meen ik !

Hij is super dik en op mijn verlanglijstje !! :angel

Of je moet deze bedoelen....

Jurgen heeft zelfs een mailtje gestuurd naar Opel of ze deze nog eens wilde maken, maar hij kreeg geen reactie meen ik !

Hij is super dik en op mijn verlanglijstje !! :angel

[rquote=1891005&tid=144513&author=speaker]Of je moet deze bedoelen....

Hij is super dik en op mijn verlanglijstje !! :angel[/rquote]

Het verbaasd me eigenlijk dat nog niemand deze bumper heeft nagemaakt van een GTS bumper:hmmz

Met polyester(of iets anders) kun je toch al heel ver komen lijkt me?

Het verbaasd me eigenlijk dat nog niemand deze bumper heeft nagemaakt van een GTS bumper:hmmz

Met polyester(of iets anders) kun je toch al heel ver komen lijkt me?

[rquote=1891121&tid=144513&author=williamvectra c1sw]balen ja dat deze bumper niet te krijgen is.

een opc-line voorbumperspoiler is er ook niet en wil er ook geen tupeware bumper voor hebben. [/rquote]

[rquote=1891005&tid=144513&author=speaker]

Jurgen heeft zelfs een mailtje gestuurd naar Opel of ze deze nog eens wilde maken, maar hij kreeg geen reactie meen ik ![/rquote]

Mailtje:o Ik heb een heuse oficiele brief gestuurd aan Herr doctor/Professor van het OPC haus. Helaas idd nooit wat terug gekregen:cry

Maar je kunt ook de i500 van Irmscher nemen. Da's zeker geen tupperware.

voorbumper_i500.jpg

Maar ja. 1450 euri en dan nog spuiten en in elkaar zetten. Staat al heel lang op mijn verlanglijst....zo als zoveel ander mooi spul:jerry

Safe driving Jurgen

[rquote=1891121&tid=144513&author=williamvectra c1sw]balen ja dat deze bumper niet te krijgen is.

een opc-line voorbumperspoiler is er ook niet en wil er ook geen tupeware bumper voor hebben. [/rquote]

[rquote=1891005&tid=144513&author=speaker]

Jurgen heeft zelfs een mailtje gestuurd naar Opel of ze deze nog eens wilde maken, maar hij kreeg geen reactie meen ik ![/rquote]

Mailtje:o Ik heb een heuse oficiele brief gestuurd aan Herr doctor/Professor van het OPC haus. Helaas idd nooit wat terug gekregen:cry

Maar je kunt ook de i500 van Irmscher nemen. Da's zeker geen tupperware.

voorbumper_i500.jpg

Maar ja. 1450 euri en dan nog spuiten en in elkaar zetten. Staat al heel lang op mijn verlanglijst....zo als zoveel ander mooi spul:jerry

Safe driving Jurgen

Eugene van GM tuningparts is er ook mee bezig geweest,maar dat kun je dus rustig vergeten ,ze worden pas gemaakt als er, weet ik hoeveel tegelijk besteld worden geloof ik.

Wel de dikste C1 voorbumper die er (niet) is.

Eugene van GM tuningparts is er ook mee bezig geweest,maar dat kun je dus rustig vergeten ,ze worden pas gemaakt als er, weet ik hoeveel tegelijk besteld worden geloof ik.

Wel de dikste C1 voorbumper die er (niet) is.

[rquote=1891196&tid=144513&author=vectra vlammen]he william

je kan ook eens op supervelgen.nl.daar kun je ook opc velgen krijgen,en dat zijn geen immitaties.

gr vectra vlammen[/rquote]

Ik heb net op die supervelgen.nl zitten kijken ik weet niet waar jij uit opmaakt dat dit geen imitaties zijn; merk OPC Opelvelgen :vertagen zelfs de foto's zijn al imitatie

Terug
Naar boven