• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra cd70 navigatie werkt niet

jsp

Lid
goedeavond heren,

Ik ben in het bezit van een Opel Vectra C GTS 2007 1.8 maar, de navigatie heeft het opgegeven laatste week door een slechte accu.

Nu blijft mijn navigatie op ''bezig met initaliseren'' en gps doorgekruist :wtf .

Dealer zegt alleen nieuwe unit vervangen :wtf .

Kan de gps antenne kapot zijn of iets anders?

Zover wat er geprobeerd is:

- Akku kabels losmaken overnacht (2x)

- zekering van de navigatie eruit gehaald

- oude cd weer erin gezet maar blijft haken.

I have seen that before on english forums, but no final solution. My opinion is that navi module is damaged and needs replacing.

@liviu2004 wrote:I have seen that before on english forums, but no final solution. My opinion is that navi module is damaged and needs replacing.

:sleeping GPS Sensor issue?

Could be, too bad the cd70 service manual is not public (some have it). Anyway, the drive units are interchangeable, if you change between them, at least you will see if GPS will work. If you are not sure how to do it, come to me and I will show you.

I can source spare parts for you if you want.

@liviu2004 wrote:Could be, too bad the cd70 service manual is not public (some have it). Anyway, the drive units are interchangeable, if you change between them, at least you will see if GPS will work. If you are not sure how to do it, come to me and I will show you.

I can source spare parts for you if you want.

If you have an updated unit pm me.

Terug
Naar boven