• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra diesel 3.0 met 300000 km

pbakker

Post weinig
hij is er, de 3 ton is gepasseerd

ik heb een mooie foto gemaakt maar krijg hem niet op het forum geplakt

gelezen dat dat met uploaden moet maar ik ben een anti-digibeet ,aan mij niet besteed.

op het renault forum kun je bladeren is je afbeeldingen, suggestie?

groet Peter

hoi bc doet het inderdaad niet enige nadeel is dat je de klok niet goed ken zetten alleen bij de garage of opcom voor de rest hep je er niks van nodig mijne was van 2007 gr baboe

vandaag de winterbanden eronder gedaan , moet volgende week voor de apk en had al twee keer glad

ook een nieuwe radio gemonteerd , alleen de bc doet het niet, schijnt aan het tussen jaar 2004 te liggen

of heeft er iemand dit opgelost?

IMG_3665_zpsee551248.jpg

IMG_3667_zps827c0d15.jpg

Mijn Buurman heeft een Vectra C1 station 2005 automaat 150PK met 3,8 ton op de teller. Wat een pracht wagen is het gewoon en het rijd heerlijk.

Hele mooi prestatie op naar de 4ton. :thumb

Terug
Naar boven