• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra enorm beslagen van binnen (opgelost)

Hoi allemaal,

Beetje late reactie van mij :oops:

Thanks voor het meedenken :thumbup

Ik heb ondertussen een nieuw interieurfilter erin gezet. Parafaan was niet verstopt. Probleem was daarmee niet verholpen. Geen lekkage of iets dergelijks aangetroffen. Dus tja daar sta je dan..... Op een gegeven ogenblik vorige week beetje aan het vogelen geweest met de instelling van de ECC. En daar stond de circulatie niet goed. Probleem is nu zo goed als opgelost. Zelfs afgelopen dagen met sneeuw en natte matten door sneeuw aan de schoenen bijna geen beslagen ramen meer.

ben ik ook wel benieuwd naar wat je nu hebt gedaan ?

want wat ik ook doe mijn ramen blijven zo erg beslagen dat je niet meer naar buiten kan kijken.

voorraam trekt wel schoon als ik de ecc op high zet en stand 9 maar de rest blijft pot dicht bij mij :(

heb hem altijd op voorruit en benen ruimte

(airco doet niet heb ik leeg dus kan daar niet aan liggen lijkt mij)

Hier staat de EEC altijd op aan. Alleen werkt geen auto airco onder de 4 graden. Anders bevriest de verdamper.

We hebben altijd wel iets vocht in de auto maar de blower er tegen aan en het is met een paar minuten weg.

In mijn verse VW Caddy heb ik meer last van vocht.

Mijn pomp heeft nog geen dag niet gewerkt eigenlijk.

Ook geen problemen met bevriezen gehad.

Bij mijn vorige Vectra werkte hij ook wel tot -2 a -3 graden.

Maargoed, mijne is vrijwel nooit beslagen, ook niet met de airco uit.

Wel leuk, al die mensen die altijd lopen te klagen dat ze ziek worden van de airco, of droge bek ervan krijgen, en mee rijden in mijn Vectra-b altijd vragen, jij hebt toch altijd last van de airco als die aanstaat in een auto.

Ja inderdaad.

Dan zo, heb je er niet over gehoord vandaag.

Dan hun, ow hoezo.

Ik, hij heeft de hele tijd aangestaan.

Hun ow, niks van gemerkt, vreemd.

Vind ik altijd wel mooi, dat soort dingen.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

Met werkende Airco zal je schonere ruiten hebben Bakker.

Vers interieurfilter geplaatst.

Carroserie wil wel scheuren onder de rubber stripjes op t dak vanaf de deur naar de achterruit.

Dan gaat het daar lekken (alleen sedan).

Slotvangers achter staan nog wel eens te los, dan gaan de deuren langs de rubbers lekken.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

Terug
Naar boven