• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra gechipped

Bij ons was de V6 CDTi een stuk zuiniger gaan lopen nadat ie was gechipped.

als je echter ook gaat rijden naar het vermogen is het verbruik wel hoger natuurlijk.

en de V6 CDTi rookte nog meer dan ie al deed :angel

Willem

origineel gepost door speaker

origineel gepost door stifler

Waar is hij gechipped?

In Huizen zit er ook eentje, misschien dichterbij voor je !! :thumbup

Hoe heet deze en is het een goede tuner? Lees hele goede verhalen over EDS. Is maar zo'n 2 uur rijden dat vindt ik niet zo erg. Rij liever wat verder en heb het dan goed dan dat het goedkoop is en niet goed. Vond alleen de waarden van EDS van 200 PK en ruim 400 NM behoorlijk hoog. Maar goed ik neem aan dat ze weten waar ze mee bezig zijn.

origineel gepost door PAASHAAS

Scheelt dat ook in het verbruik, als je een auto laat chippen ?

Dat ligt aan je rechtervoet. Als je normaal blijft rijden is het zuiniger. Ga je elke keer het vermogen gebruiken, dan natuurlijk niet.

Met mijn vorige astra reed ik eerst 7.1l/100km (2.0DTI), na het chippen 6.8l/100km. Zijn geen supergetallen, maar het is zuiniger.

Het is net hoe je ermee omgaat.

origineel gepost door speaker

Waar is hij gechipped?

In Huizen zit er ook eentje, misschien dichterbij voor je !! :thumbup

Hoe heet deze en is het een goede tuner? Lees hele goede verhalen over EDS. Is maar zo'n 2 uur rijden dat vindt ik niet zo erg. Rij liever wat verder en heb het dan goed dan dat het goedkoop is en niet goed. Vond alleen de waarden van EDS van 200 PK en ruim 400 NM behoorlijk hoog. Maar goed ik neem aan dat ze weten waar ze mee bezig zijn.

Ik Heb geen ervaring met met die uit huizen. Je zou ze moeten bellen denk ik. Dan weet je hoe ze te werk gaan.

Persoonlijk zou ik voor EDS gaan , maar das mijn mening.

EDS weet echt waar ze mee bezig zijn, maar Duits spreken is daar wel een Pré.

Ben er afgelopen jaar ook geweest, de zaak ziet er niet uit maar qua techniek vindt ik ze ver boven de rest uitsteken : dat ziet er echt tiptop uit !

Gr. Arjan

klinkt goed!

Eerst de halve motor gereviseerd en daarna maar meteen chippen :thumbup. Nu zullen die voor bandjes ook wat harder gaan slijten ;)

Veel plezier er mee.

Terug
Naar boven