• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra GTS 3.2 V6 2003

• Topic starter Topic starter B44
  • Startdatum Startdatum
Thanks Florian, zodra ik hem heb zal ik wel even contact opnemen voor een bakkie koffie kan je me wellicht informeren mbt alle mod's die op de vec gebouwd kunnen worden.

Thanks Florian, zodra ik hem heb zal ik wel even contact opnemen voor een bakkie koffie kan je me wellicht informeren mbt alle mod's die op de vec gebouwd kunnen worden.

Hierbij alvst de 1e plaatjes.

Volgende ligt al in de planning

18inch schoenen in de kleur zwart.

Iets donkerder maken van de ramen

Interieur voorzien van led verlichting ipv halogeen

stadslicht voorzien van led

Grootlicht voorzien van power led

Ruitenwisser bladen zullen vervangen worden door de earotwins, ik ga er vanuit dat deze van het model 2007 gewoon plug and play zijn??

En verder zal het eerst even genieten worden van de wagen.

Uiteraard zal op dag 1 de wagen zo int als ext voorzien worden van een goed detailbeurt welke wordt door getrokken naar dag2

Hier zal ook het nodige wedsand werk aan te pas komen.

GroteFoto-EAJY667A.jpg

GroteFoto-AJCUQ4EN.jpg

GroteFoto-EZWN4MPH.jpg

Nu wachten tot 14mei dan kan ik hem ophalen, onderdelen zullen waarschijnlijk deze week al in de schuur liggen.

Hierbij alvst de 1e plaatjes.

Volgende ligt al in de planning

18inch schoenen in de kleur zwart.

Iets donkerder maken van de ramen

Interieur voorzien van led verlichting ipv halogeen

stadslicht voorzien van led

Grootlicht voorzien van power led

Ruitenwisser bladen zullen vervangen worden door de earotwins, ik ga er vanuit dat deze van het model 2007 gewoon plug and play zijn??

En verder zal het eerst even genieten worden van de wagen.

Uiteraard zal op dag 1 de wagen zo int als ext voorzien worden van een goed detailbeurt welke wordt door getrokken naar dag2

Hier zal ook het nodige wedsand werk aan te pas komen.

GroteFoto-EAJY667A.jpg

GroteFoto-AJCUQ4EN.jpg

GroteFoto-EZWN4MPH.jpg

Nu wachten tot 14mei dan kan ik hem ophalen, onderdelen zullen waarschijnlijk deze week al in de schuur liggen.

Nope, kenteken is ..-JN-BN

Passat zal tot 4mei in Amersfoort rondrijden.

Dan een weekje lekker sportief op de fiets en dan genieten van de Vec

Nope, kenteken is ..-JN-BN

Passat zal tot 4mei in Amersfoort rondrijden.

Dan een weekje lekker sportief op de fiets en dan genieten van de Vec

Aight, stond naast een nette passat vandaag onderaan de brug bij Vathorst, zag dr netjes uit. Dacht dat jij het misschien was?

De Vec ziet er iig netjes uit :thumb ! Nog ff geduld dus, maar het wachten zal worden beloond :D

Aight, stond naast een nette passat vandaag onderaan de brug bij Vathorst, zag dr netjes uit. Dacht dat jij het misschien was?

De Vec ziet er iig netjes uit :thumb ! Nog ff geduld dus, maar het wachten zal worden beloond :D

Terug
Naar boven