• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra GTS Emma wedstrijd install, Filmpje db Meting online

Oké, zal een leuk werkje geweest zijn de portieren, heb je de volledige auto verder ook gedempt?

Je hebt in ieder geval wel een mooi topic, waarin beschreven wordt hoe je nu zoiets bijzonder goed aan kan/moet pakken!

Keep up te good work! :)

mooie inbouw. ziet er zeer netjes uit.

nou het volgende. even een zware offtopic trouwens.

Ik heb ik mijn astra g polkaudio speakers gebouwd. en ook de deuren zoveel mogelijk gedempt met dynamat. geluid is sowieso beter. harstikke blij mee. alleen heb ik nu het probleem dat wanneer het regent dat de achterkant van de speaker (magneet) nat wordt. is dit erg? wat is hier het beste aan te doen? ik heb in de deuren die compo met die hele kleine magneet. kom zo even niet op die naam. iets van linonuim ofzo:angel

bovendien krijg ik de boel ook niet lekker afgesteld. daarover volgt nog een topic.

Oké, zal een leuk werkje geweest zijn de portieren, heb je de volledige auto verder ook gedempt?

Je hebt in ieder geval wel een mooi topic, waarin beschreven wordt hoe je nu zoiets bijzonder goed aan kan/moet pakken!

Keep up te good work! :)

[rquote=1828567&tid=136132&author=robert_corsa]mooie inbouw. ziet er zeer netjes uit.

Ik heb ik mijn astra g polkaudio speakers gebouwd. en ook de deuren zoveel mogelijk gedempt met dynamat. geluid is sowieso beter. harstikke blij mee. alleen heb ik nu het probleem dat wanneer het regent dat de achterkant van de speaker (magneet) nat wordt. is dit erg? wat is hier het beste aan te doen? ik heb in de deuren die compo met die hele kleine magneet. kom zo even niet op die naam. iets van linonuim ofzo:angel

bovendien krijg ik de boel ook niet lekker afgesteld. daarover volgt nog een topic.

[/rquote]

De magneten van caraudio speakers mag je vanuit gaan dat ze tegen vocht kunnen, aangezien ze gebouwd zijn om in portieren te zitten die altijd vochtig kunnen zijn.

Zorg wel even dat je de draden aan de speakers netjes gesoldeert hebt en met krimpkous afgewerkt. En de filters op een droge plek hebt geplaatst.

mooie inbouw. ziet er zeer netjes uit.

[rquote=1828567&tid=136132&author=robert_corsa]mooie inbouw. ziet er zeer netjes uit.

[/rquote]

De magneten van caraudio speakers mag je vanuit gaan dat ze tegen vocht kunnen, aangezien ze gebouwd zijn om in portieren te zitten die altijd vochtig kunnen zijn.

Zorg wel even dat je de draden aan de speakers netjes gesoldeert hebt en met krimpkous afgewerkt. En de filters op een droge plek hebt geplaatst.

hallo vec station..

erg nettjes gedaan.. ik ben ook bezig met me vec, daar een beetje beter geluid in te krijgen..

waar heb de voedingskabel langs laten lopen om hem binnen te krijgen?

en heb de versterkers zo op aan de kant geschroefd? schroeven raken niets?

ik hoor het graag..

succes met de inbouw..

Gr Erik

[rquote=1843445&tid=136132&author=erik__blue spirit]hallo vec station..

erg nettjes gedaan.. ik ben ook bezig met me vec, daar een beetje beter geluid in te krijgen..

ik hoor het graag..

succes met de inbouw..

Gr Erik[/rquote]

De voedingskabel heb ik door het originele doorvoerrubber van de auto gemaakt, er zit een rubber van dik 5 cm rond de originele kabelboom.

ik heb eerst op de delen waar de versterker geschroefd zit een mdf plaat achter de bekleding gemonteerd voor de stevigheid.

hallo vec station..

ik hoor het graag..

succes met de inbouw..

Gr Erik

Vanavond de eerste testmetingen gedaan, na wat test en uitzoekwerk een score van 150,0 db neergezet. :D

Dit was op een audiocontrol Microfoonmeting, dus niet vergelijkbaar met een termlab meter, maar het doet niet onder voor mn vorige wagen lijkt het.

[rquote=1843445&tid=136132&author=erik__blue spirit]hallo vec station..

ik hoor het graag..

succes met de inbouw..

Gr Erik[/rquote]

De voedingskabel heb ik door het originele doorvoerrubber van de auto gemaakt, er zit een rubber van dik 5 cm rond de originele kabelboom.

ik heb eerst op de delen waar de versterker geschroefd zit een mdf plaat achter de bekleding gemonteerd voor de stevigheid.

Vanavond de eerste testmetingen gedaan, na wat test en uitzoekwerk een score van 150,0 db neergezet. :D

Dit was op een audiocontrol Microfoonmeting, dus niet vergelijkbaar met een termlab meter, maar het doet niet onder voor mn vorige wagen lijkt het.

heb je je sub kist ontwerp afgeleid van deze kist ??

polk-audio-db212-2.jpeg

daarmee bedoel ik de luchtgeleiding intern

Terug
Naar boven