• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra GTS Emma wedstrijd install, Filmpje db Meting online

[rquote=1913344&tid=136132&author=Vec Station][rquote=1913307&tid=136132&author=jeroen88]lees ik over je gedeelte heen van je eerste meeting?

of niet?:D[/rquote]

ja dat doe je :P

[rquote=1847388&tid=136132&author=Vec Station]Vanavond de eerste testmetingen gedaan, na wat test en uitzoekwerk een score van 150,0 db neergezet. :D

Dit was op een audiocontrol Microfoonmeting, dus niet vergelijkbaar termlab meter, maar het doet niet onder voor mn vorige wagen lijkt het.[/rquote][/rquote]

ooopsking:

ach na een dag lang bomen neerhalen zie je het niet zo scherp meer allemaal.king:

Zier er allemaal mooi uit! Ben je niet bang dat de gehele auto stuk gaat door het getril? Ik heb wel is gehoord dat van sommige db "gekken" de auto maar een paar jaar mee gaat?

Gaten gemaakt voor de speakers.

396316549.jpg

Setje MTX 16,5 cm composet 6000 serie erin, aangesloten op een van de versterkers.

396316550.jpg

Eindresultaat van de achterklep:

396316551.jpg

[rquote=1913344&tid=136132&author=Vec Station][rquote=1913307&tid=136132&author=jeroen88]lees ik over je gedeelte heen van je eerste meeting?

of niet?:D[/rquote]

ja dat doe je :P

[rquote=1847388&tid=136132&author=Vec Station]Vanavond de eerste testmetingen gedaan, na wat test en uitzoekwerk een score van 150,0 db neergezet. :D

Dit was op een audiocontrol Microfoonmeting, dus niet vergelijkbaar termlab meter, maar het doet niet onder voor mn vorige wagen lijkt het.[/rquote][/rquote]

ooopsking:

ach na een dag lang bomen neerhalen zie je het niet zo scherp meer allemaal.king:

Gaten gemaakt voor de speakers.

396316549.jpg

Setje MTX 16,5 cm composet 6000 serie erin, aangesloten op een van de versterkers.

396316550.jpg

Eindresultaat van de achterklep:

396316551.jpg

Netjes gedaan en proper ingebouwd :thumb Toch weer iemand met een off topicvraagje hier ;) : Met de voorste speakers, was het mogelijk om de originele roosters in de deur te laten zitten zodat ze "onzichtbaar" blijven? En hoe dik is de metalen ring die je gebruikt? Ga het ook proberen maar in het hout ...

Netjes gedaan en proper ingebouwd :thumb Toch weer iemand met een off topicvraagje hier ;) : Met de voorste speakers, was het mogelijk om de originele roosters in de deur te laten zitten zodat ze "onzichtbaar" blijven? En hoe dik is de metalen ring die je gebruikt? Ga het ook proberen maar in het hout ...

@Vec Station wrote:filmpie van mn meting afgelopen zondag, 148 db, SHAKE IT :D

" onclick="window.open(this.href);return false;

hahaha heerlijk :thumbup

was bij emperor aan de meter hoorde ik wel , die meter hangt ook regelmatig in mijn corsa TR .

maar dat voorraam , ik wist dat het slap was in die hoeken , maar zo slap :shock: ( ik kreeg toen bij mijn GTS een steentje op het raam op de hoek en meteen gescheurd )

Terug
Naar boven