Hallo allemaal,
Ik kijk zowat dagelijks op het forum, maar post bijna nooit wat :hmmz dus dacht post ook maar eens wat over onze gts. Nou ja, om eerlijk te zijn is hij van mijn vrouw. :thumb
3,5 jaar geleden hebben we deze gts origineel gekocht maar mee en mee toch naar eigen smaak aangepast. Ben benieuwd hoe jullie het resultaat vinden.
Wat is er zoal gedaan:
- bbs 19 inch en het hart in de kleur van de auto laten spuiten
- v maxx verlaagd 1 cm ( t.o.v origineel gts)
- koplamp sproeiers
- signum mistlamp covers
- nieuwe antenne voet
- instaplijsten van nieuw type gts
- chroom ringen om diverse draaiknoppen
- omlijsting display in kleur van de auto
- irmscher voorspoiler
- irmscher uitlaatdemper (van een diesel)
- irmscher diffuser achter ( rechter uitlaat uitsparing dichtgemaakt) ( ik vond een links/ rechts uitlaat een beetje te)
- irmscher deurpennen
- irmscher handremcover
- irmscher mattenset
- embleem van achterklep verwijdert
- trekhaak laten poedercoaten, sorry, maar kan niet zonder :afro
- voor, achterbumper en spoilertje laten spuiten.
Moet er eerlijk bij zeggen dat een vriend van me een eigen carrosserie bedrijf heeft en dus altijd mooi het voorwerk en spuitwerk heeft verzorgd, anders was het financieel uit de klauwen gelopen :jerry , mijn dank uiteraard aan hem.
Nu eens kijken of het lukt met de foto's
Groeten ralph

Ik kijk zowat dagelijks op het forum, maar post bijna nooit wat :hmmz dus dacht post ook maar eens wat over onze gts. Nou ja, om eerlijk te zijn is hij van mijn vrouw. :thumb
3,5 jaar geleden hebben we deze gts origineel gekocht maar mee en mee toch naar eigen smaak aangepast. Ben benieuwd hoe jullie het resultaat vinden.
Wat is er zoal gedaan:
- bbs 19 inch en het hart in de kleur van de auto laten spuiten
- v maxx verlaagd 1 cm ( t.o.v origineel gts)
- koplamp sproeiers
- signum mistlamp covers
- nieuwe antenne voet
- instaplijsten van nieuw type gts
- chroom ringen om diverse draaiknoppen
- omlijsting display in kleur van de auto
- irmscher voorspoiler
- irmscher uitlaatdemper (van een diesel)
- irmscher diffuser achter ( rechter uitlaat uitsparing dichtgemaakt) ( ik vond een links/ rechts uitlaat een beetje te)
- irmscher deurpennen
- irmscher handremcover
- irmscher mattenset
- embleem van achterklep verwijdert
- trekhaak laten poedercoaten, sorry, maar kan niet zonder :afro
- voor, achterbumper en spoilertje laten spuiten.
Moet er eerlijk bij zeggen dat een vriend van me een eigen carrosserie bedrijf heeft en dus altijd mooi het voorwerk en spuitwerk heeft verzorgd, anders was het financieel uit de klauwen gelopen :jerry , mijn dank uiteraard aan hem.
Nu eens kijken of het lukt met de foto's
Groeten ralph