• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra is weg.. Zafira gekocht.

[rquote=1867540&tid=142572&author=Famempeters]Mooie Zafira ben bijna beetje jaloers .

veel plezier en veilige km,s in de nieuwe aanwinst .

ook ik heb een brandblusser aan boord is dat vreemd ???? in duitsland verplicht inkl verband doos ,,,,en voor wie het niet weet in de meeste steden FIJNSTOF sticker.

wij hollanders passen ons ook altijd aan goed volk hoor .

Bert

[/rquote]

wist niet dat de brandblusser ook verplicht was in duitsland? wist wel dat je een verbandtrommel aan boord moest hebben en een gevaren driehoek + veiligheidsvest

[rquote=1867583&tid=142572&author=Silverspeed][rquote=1867540&tid=142572&author=Famempeters]Mooie Zafira ben bijna beetje jaloers .

ook ik heb een brandblusser aan boord is dat vreemd ???? in duitsland verplicht inkl verband doos ,,,,en voor wie het niet weet in de meeste steden FIJNSTOF sticker.

Bert

[/rquote]

wist niet dat de brandblusser ook verplicht was in duitsland? wist wel dat je een verbandtrommel aan boord moest hebben en een gevaren driehoek + veiligheidsvest[/rquote]

Hier moet je ze ook allemaql hebben

[rquote=1867583&tid=142572&author=Silverspeed][rquote=1867540&tid=142572&author=Famempeters]Mooie Zafira ben bijna beetje jaloers .

Bert

[/rquote]

wist niet dat de brandblusser ook verplicht was in duitsland? wist wel dat je een verbandtrommel aan boord moest hebben en een gevaren driehoek + veiligheidsvest[/rquote]

Hier moet je ze ook allemaql hebben

THX voor alle leuke reacties!

en ik blijf echt wel hangen op het vectragedeelte, en kom ook nog wel een keertje naar de Meern.

en idd, net ff een stukje gereden met de automaat in sportstand.. ding is echt pittig:o:o

THX voor alle leuke reacties!

en ik blijf echt wel hangen op het vectragedeelte, en kom ook nog wel een keertje naar de Meern.

en idd, net ff een stukje gereden met de automaat in sportstand.. ding is echt pittig:o:o

[rquote=1867600&tid=142572&author=Silver]THX voor alle leuke reacties!

en idd, net ff een stukje gereden met de automaat in sportstand.. ding is echt pittig:o:o[/rquote]

vriend van mijn zus had een zafira opc reed 1 op 6:D lekker pittige auto hoor

[rquote=1867600&tid=142572&author=Silver]THX voor alle leuke reacties!

en idd, net ff een stukje gereden met de automaat in sportstand.. ding is echt pittig:o:o[/rquote]

vriend van mijn zus had een zafira opc reed 1 op 6:D lekker pittige auto hoor

[rquote=1867239&tid=142572&author=speaker]Mooie Zafira hoor !! Veel veilige km's toegewenst !!

Ps. heb altijd een brandblusser achterin liggen, is dat zo vreemd dan ??[/rquote]

Ja eigenlijk wel. dacht je nou echt als mijn vec in de hens stond dat ik hem ging blussen met zo'n klein ding...dacht het niet!!.. laat branden laat branden...stopt vanzelf.

Kijk als het nou gaat om iemand anders te helpen, wat overigens ook niet werkt met zo'n klein blussertje dan zou ik er inderdaad 1 kopen. Maar dat werkt echt niet...

Heb je aan een 10kg blusser nog niet genoeg.....

Dan denk ik dat je nog beter een blusdeken in je auto kunt leggen, zodat je een slachtoffer kunt helpen...

[rquote=1867239&tid=142572&author=speaker]Mooie Zafira hoor !! Veel veilige km's toegewenst !!

Ps. heb altijd een brandblusser achterin liggen, is dat zo vreemd dan ??[/rquote]

Ja eigenlijk wel. dacht je nou echt als mijn vec in de hens stond dat ik hem ging blussen met zo'n klein ding...dacht het niet!!.. laat branden laat branden...stopt vanzelf.

Kijk als het nou gaat om iemand anders te helpen, wat overigens ook niet werkt met zo'n klein blussertje dan zou ik er inderdaad 1 kopen. Maar dat werkt echt niet...

Heb je aan een 10kg blusser nog niet genoeg.....

Dan denk ik dat je nog beter een blusdeken in je auto kunt leggen, zodat je een slachtoffer kunt helpen...

[rquote=1867650&tid=142572&author=RonaldH]Is je vloermat nou zo vies?[/rquote]

er zitten helemaal geen matten in, vloerbedekking is idd niet helemaal nieuw.. komen wel een keer een paar velours matten in.

daarna wil ik nog de ramen laten tinten en een setje OPC velgen.

[rquote=1867650&tid=142572&author=RonaldH]Is je vloermat nou zo vies?[/rquote]

er zitten helemaal geen matten in, vloerbedekking is idd niet helemaal nieuw.. komen wel een keer een paar velours matten in.

daarna wil ik nog de ramen laten tinten en een setje OPC velgen.

Terug
Naar boven