• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra liefhebber

Beste Vectra rijders / liefhebbers,

Ik ben nieuw op dit forum en wil even mijn hart luchten.

Vorige week vrijdag ben ik betrokken geraakt bij een ongeluk op de snelweg.

Doordat een voertuig metalen platen verloor moest het overige verkeer remmen en hierdoor is er een transporter in de kont van mijn parade paardje gereden.

Het ongeluk heeft geen impact op mij gemaakt maar dat mijn mooie Vectra waar ik ziel en zaligheid ingestoken heb, nu total los is daar ben ik zo ziek van.

Met een klap van een auto met 120 km pu heeft de Vectra er voor gezorgd dat ik er zelfs zonder een blauwe plek uit stapte. Wat is deze auto veilig geweest!

Voor mij is een auto geen vervoermiddel en een stuk blik dat vervangbaar is. Mijn auto heeft gedaan waarvoor ik hem gekocht had: plezier gegeven en optimale veiligheid.

Mijn pronkstuk die up-to-date aan onderhoud was bij gehouden, strak in het lak stond en voorzien was in de meest luxe vorm (ex ambassade auto 2.2 Elegance AUT) en nog lang mee kon vanwege de 140d km, is vernield door een egoïstische malloot die doorgereden is.

29pt7gl.jpg

1izn6u.jpg

2lchmb.jpg

24ziznp.jpg

welkom op het forum!

Echt zonde van je Vec! maar gelukkig heb je zelf niks.

Mijn vrouw is pas iets soortgelijks overkomen, onze Vec was ook total-loss maar gelukkig heb ik hem weer op de weg gekregen door het wrak weer op te kopen.

Zo te horen is die van jou er slechter van af gekomen.

Heb je ook foto's van voor en na?

Welkom Vectra liefhebber :thumb Waar was je al die tijd.

Een mooie vec voor ons verborge gehouden :cry

Damn shame dat id nu stuk is :cry

Je schrijft dat die egoist is doorgereden :wtf Dat zal toch niet :swear

Hoop dat je wr niks aan hebt overgehouden en van het verzekeringsgeld een mooie vectra kunt terug kopen. En dan wel tonen hè :afro

Groet jraaf

met een nieuwe achter klep bumper en achter lichten las app. en slijptol kom je al weer een heel end hoor met die auto.

als je echt wil krijg je hem wel weer op de weg.

@lynx84 wrote:Mag je mij vertellen hoe je dat aan wil pakken. Kijk eens naar foto 3

misschien ver gezocht maar er zijn bedrijven die donor panelen gebruiken.. slijpen ze uit een donor auto en lassen ze netjes in de auto met schade..

even een extreem voorbeeld ==>
" onclick="window.open(this.href);return false;

maar ik weet dus niet of dit toegestaan is en dat de auto hiermee veilig is voor op de weg....

Op een soort gelijke manier is er bij ons een nieuwe C-stijl in gelast, van af halverwege achterdeur tot aan de achterbumper.

Jammer dat ik daar geen foto's van heb.

Terug
Naar boven