• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra mat zwart spuiten

ziet er goed uit :thumb

laten spuiten of wrappen is stuk duurder, ga waarschijnlijk mijn astra ook doen met plastidip.. heb het ontwerp al zo goed als klaar.

alleen waarom met spuitbusjes ? lijkt me erg lastig voor grotere oppervlakte, ik ga het met de gallon blikken doen.

Gallon blikken gaat vaak fout (zoals bij mij) juiste temperatuur en mengverhouding is komt heeel nauw.ik heb er een blik en dag aan vergooid.

Met spuitbussen op grote oppervlakken gaat prima.

Motorkap getest (grootste losse oppervlak) en strakker dan strak echt gewoon perfect,dit komt door het rubber effect (trek zich zelf egaal)

Spuitbussen kosten op internet €11 p.stuk dus ongeveer €130 kwijt.

Wrappen en Lak kost zeker 1000 tot 3000

Haha dankje

Ja motorkap is anderhalve bus.

Ik heb een halve blik over de 4L dus ik breng eerst 2 dunne lagen aan met een rollertje en dan 2 lagen spuiten.

Normaal moet je wel 4/5 lagen spuiten dus motorkap kost dan €22

Youtube -> plasti dip, staat van alles. Je kunt er alles mee spuiten.op de busjes staat zelfs:boten,steen,interieur enz enz

Mijn deurgrepen zijn momenteel nog niet gespoten.als ik dat deze week nog gedaan krijg zal ik een foto posten van alles

Je kunt het als het 4/5 lagen aangebracht is in 1x als een vel eraf halen. Het zelfde als wrappen/folie.

Strak hoor !!! Dat leek mij vroeger ook wel wat ,maar dan meer ....hamerslag effect.

Maar dat matte vind ik erg mooi !!!

heb net even een filmpje gezien, je hoeft niet eens je lampen af te plakken, de naden blijven gewoon open dus je kunt het er zo vanaf halen.

enige wat je moet doen is je ramen afplakken en deursloten (en natuurlijk kentekenplaat etc eraf).

geniaal spul :thumb komt mijn vectra ook voor aan de beurt (als het vrouwtje het ook mooi vind).

Terug
Naar boven