• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra meeting AC De Meern 24 MEI 2014 UPDATE PICA'S!!!!!

Liefhebbers,

Eerste opzet geslaagd king: Lijkt mij dat er genoeg 'animo' is voor een hopelijk zonnige Vectra meeting :jerry 24 mei dan maar 'boeken' :agent

Volgende stap is dat ik deze Opel invasie ga afstemmen met 't management van de AC de Meern.

Lijkt mij wel handig om te kijken of we welkom zijn. Ik heb geen ervaringen met het organiseren van meetings maar lijkt mij geen probleem.

Hulp en ideen zijn welkom :D

Groet jraaf

@jraaf wrote:Liefhebbers,

Eerste opzet geslaagd king: Lijkt mij dat er genoeg 'animo' is voor een hopelijk zonnige Vectra meeting :jerry 24 mei dan maar 'boeken' :agent

Volgende stap is dat ik deze Opel invasie ga afstemmen met 't management van de AC de Meern.

Lijkt mij wel handig om te kijken of we welkom zijn. Ik heb geen ervaringen met het organiseren van meetings maar lijkt mij geen probleem.

Hulp en ideen zijn welkom :D

Groet jraaf

Heb je pm gestuurd

jraaf,

ik woon bijna om de hoek van het AC, als ik wat voor je kan beteken om iets te regelen na te vragen pm je me maar.

@remutr wrote:jraaf,

ik woon bijna om de hoek van het AC, als ik wat voor je kan beteken om iets te regelen na te vragen pm je me maar.

:thumb Thanks, gaan we tzt zeker gebruik van maken. Ik werk 'r om de hoek dus komt goed. Op de dag zelf kunnen we wel hulp gebruiken.

Misschien zijn er ook wat ideen over de opstelling:

Alles door elkaar of a bij a, b bij b en c bij c en signums en overige opels die langs komen.

Alles is ' open'.

Groet jraaf

He, daar baal ik van. :(

Ik had graag ook langs gekomen, maar ik zit dan in het buitenland voor mijn werk.

Maar goed. da's dan wel op curacao, dus daar kom ik nog wel over heen. ;)

Komt er ook nog een meeting in Breda dit jaar?

@corsabc20xe wrote:Hij staat in de agenda.

Ik ben zeker van plan om te komen met me signum.

Zijn er tot nu toe al veel uitnodigingen?

Als het mooi weer is kun je je bekerhouder gebruiken. :thumb

dus 24 mei staat nu zeker vast?

Dan kom ik ook met de signum.

Dit is dan zijn 1e meeting aangezien ik hem pas heb.

De meern is wel een fijne locatie, ben daar nog geweest met me tigra bij tt en ct meeting.

Hopenlijk staat ie dan op de 19 ers.

Tot dan!!

Yannick

@Peter. wrote:@mbvectrav6 wrote:Ben ik de enige die denkt; "waarom op een zaterdag" ?? :hmmz

Nee, naar mijn weten zijn er meer mensen op zondag vrij dan op zaterdag.

Ik ook king:

Had ook een kleine hint gegeven ;)

@-BlendjuH- wrote:Zaterdagen of op een maandag :???:

Komt slecht uit ...

Zal wel willen maar ???

@GTS Vectra wrote:Je komt toch ook Maurice? :thumb

Als dit op zaterdag blijft, wordt het lastig denk ik :hmmz kan ik nu nog niet zeggen..

Meestal zijn dit soort meet's toch altijd op een zondag, denk dat er veel meer mensen komen dan op een zaterdag.. :angel

24 mei is toch de dag dat de meeste het best uikomt. Houd er rekening mee dat er om die datum heen al meer meetings zijn zoals op de 25ste in het noorden des land.

Ik heb zojuist een positieve mail ontvangen van de lokatiemanager van de voormalige AC de Meern. Het is nu de AUTOGRILL De Meern. Er zijn een Starbucks en een MC D en nog een restaurant. Ik heb binnekort een afspraak met de lokatie manager om verdere afspraken te maken.

Voorts mogelijk al een paar bedrijven die willen komen met een standje(partytent)

Denk hier bij aan zaken als:

Uitlees service en tuning advies

Uitdeuken zonder spuiten

Airco service

Alles nog onder voorbehoud maar we doen ons best om er een gezellige en voor ieder leerzame en succesvolle dag van te maken.

Voor vragen over de dag of ideen en of bijdragen graag via dit topic.

Groet Jraaf

Terug
Naar boven