• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra meeting AC De Meern 24 MEI 2014 UPDATE PICA'S!!!!!

Mij nog steeds wel. Opel Astra GTC OPC ziet er machtig mooi uit maar voor mij kan er niets tippen aan de Opel Vectra B :wors

Ben er ook bijna klaar voor. Vandaag een mooie dag detailen gehad en morgen mijn zomerwielen ophalen en monteren.

Foto650-O7AOAD6Y.jpg

Greetz C00kie

@C00kie wrote:Ben er ook bijna klaar voor. Vandaag een mooie dag detailen gehad en morgen mijn zomerwielen ophalen en monteren.

Foto650-O7AOAD6Y.jpg

Greetz C00kie

Damn, da's nog eens 'GLANS :thumb '

Groet jraaf

Die VOD Stam Utrecht heeft me weer eens weg gestuurd, nu met een brandend MM lampje. De garage in het dorp probeert dit nu de fixen met een blindplaatje voor de de egr, zijn opcom gaf daar de fout.

Als ik hem straks terug krijg, word hij morgen vroeg nog gewassen alleen komt hij zonder deurstrip naar de meeting, De Omega die wel super strak is staat niet voor de deur die moet een kennisje helpen iets van mp op te halen, misschien dat me pa in de middag nog even met de v6 langskomt.

Krijg de garage de Vectra niet gefixed kom ik zo ie zo langs maar dan met het stalen ros.

Ik zie links en rechts veel mensen die er al vroeg zijn, maar zijn die er s middags ook nog wel?

Ik kom om al die dikke Vectra's te bekijken, maar als ze begin van de middag al weggaan, moet ik wat uurtjes eerder stoppen met werken...

Autonedereind heeft hem gefixed, deurstrip zit er ook op, wind splitters gemonteerd, en gewassen.

Kom wel vroeg, Of pa met de Omega v6 nog langs komt is even de vraag, moest ie nog even bekijken.

Ik haal morgenochtend de Vec op bij Kcp, verwacht er rond 1100 wel te zijn! Me maatje komt smiddags ook nog even langs met z'n coupe turbo.

De uitdeukers gaan gewoon lekker aan de slag als ze geïnstalleerd zijn, Volgorde van aanmelding is ook de volgorde, dus houd zelf even in de gaten wanneer je aan de beurt bent! Lijstje check je dan even op je gsm bijvoorbeeld.

Groetjes en tot morgen!

@C00kie wrote:Ben er ook bijna klaar voor. Vandaag een mooie dag detailen gehad en morgen mijn zomerwielen ophalen en monteren.

Foto650-O7AOAD6Y.jpg

Greetz C00kie

Waar is die foto gemaakt? :jerry

Net nog even de binnenkant gedaan, en dan morgenochtend nog even wassen en dan richting de Meern. De planning is er ook rond 11.00 te zijn!

Schitterend weertje !!!!!

Rond 10.00 uur ben ik wel aanwezig.

p.s Goed idee Helmer om de camera mee te nemen.

De Vec's staan hier te glimmen om naar De Meern te gaan.

Verstuurd vanaf mijn Samsung S3-mini met Tapatalk

Boehoehoe heb me best gedaan om de vec schoon te krijgen gaat het hier regenen :(

Dus tot zo met een minderschone vec :(

Zonnetje schijnt als een malle hier in ZoeterMINDER Zuid-Holland

Door WIM-V6, vanaf zijn Reeds vervangen in verband met defect Samsung S3mini met Tapatalk.

let daarom niet te veel op mijn SPELFOUTEN.

@VectraGroningen wrote:Helemaal duidelijk! Bij deze dan...!

1. jraaf Vectra SW - 2 deukjes rechter achterportier - 1 deukje D stijl

2. GTS Vectra GTS/ deukje in de dorpel rechts voor

3. remutr vectra/omega?

4. Lucas1975 vectra SW - 1 deukje D stijl

5. Gwriemersma vectra SW 2 deukjes achterklep

6. Punch vectra SW OPC

7. taner_32

8. corsabc20xe

9. gose91 (SW essentia / astra) => astra

10. Patser vectra SW / 1deukje D stijl

11. Delano Vectra SW 1 deukje rechter achterportier

12. wagnas GTS 1.8

13. DennisD Signum 1 deukje d stijl.

14. Leo C 2 STW

15. C00kie GTS 3.0

16. DG80 SW

17. Baba vectra SW

18. Ronnie opel boy vectra stw

19.Nor (Opel Signum) Deukje dak en bestuurdersportier (fuck!!alsof de duvel er mee speelt! Een deukje erbij net, rechterachterscherm.

20. Anthony-omega vec c2 station (onder voorbehoud als auto op tijd klaar is bij kc performance)

21. VectraGroningen B1 SW / deukje linker achterscherm en motorkap[/quote]

22. da skelterboy gts c2

ik kom ff kijken alleen heb geen tijd om hem te wassen helaas :(

Hier even een 1 van de foto's die ik geschoten heb. Jurgen (Jraaf) bedankt voor het regelen van alles was erg gezellig en leuk om nu de gezichten van de forumnamen te kennen :thumb

IMG_1235.CR2.jpg

Was zeker een geslaagde meet IEDEREEN BEDANKT VOOR DE OPKOMST :thumb

Hierbij de Pica's

IMG_4849_zps0ccd2fde.jpg

IMG_4845_zpsc0b899cd.jpg

IMG_4844_zps39cfb0e1.jpg

IMG_4841_zps38aa3c0a.jpg

IMG_4836_zpsc60674bf.jpg

IMG_4829_zps7edfaac3.jpg

IMG_4827_zps10c6c650.jpg

IMG_4825_zps4b33643a.jpg

IMG_4826_zps1a040ffb.jpg