• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra opc tekoop

patje gts.

vraagje , heb je de link naar belgie nog.

heb er wel oren naar deze vectra maar als je verhaal klopt ( bewijs ) praat dat makkelijker over de prijs ( vrouw zegt dat het crissis is )

alvast bedankt

wel vreemd, ik zet een link erop met mijn eigen vectra en hierboven blijft de link er wel op staan.

Fijn dat ze zo met forumleden omgaan

Juist....forumregels zijn zo dat je geen verwijzingen mag plaatsen naar je eigen auto, wel naar andere auto's.

De regels zijn al jaren hetzelfde, dus je zou ze onderhand wel moeten kennen.

Zet je 'm hier op het marktplaatsgedeelte van het forum te koop, dan mag je wel een link plaatsen om 'm onder de aandacht te brengen en je sponsort gelijk het forum.

@Patje gts wrote:https:www.youtube.com/watch?v=ve55uQ3ppX8

Kijk bovenstaande link tekoop voor 14950,- stond vorige week in belgie nog tekoop voor 8000,- wegens plots overlijden van de eigenaar.

Dit verhaal klopt 100%

Ik wou gaan kijken maar was helaas al verkocht en zag hem ook al op marktplaat staan voor een enorm hoog bedrag :thumbdown

@rex wrote:Maurice

klopt het dat jij ook gaat kijken ?

gr rex

Ik zou na Belgie gaan om daar te kijken waar die eerst stond... maar ging niet door en nu weet ik waarom die handelaar of garage heeft er genoeg aan verdiend :shock:

Jullie praten allemaal over wat die handelaar wel niet heeft verdient, maar jullie vergeten even de BPM die nog moet worden betaald bij invoer. Volgens de berekening moet er nog bijna 6000 euro BPM worden betaald bij invoer. Calculator geeft meestal meer aan, laat het 5000 euro zijn geweest. Dat is 8000+ 400 kosten auto ophalen + 5000 BPM = 13400 euro en als hij is ingevoerd kentekenplaten laten maken, auto poetsen, misschien een beurtje met APK. Dus dan blijft er een keer 1500 euro over wat er waarschijnlijk aan deze auto verdient is. De groot verdiener is wederom de Nederlandse schatkist.

BPM is lang niet zoveel hoor. Met deze auto mag gebruik worden gemaakt van de oude regeling.

BMP is ongeveer €2200. Die de auto heeft gekocht zal vast wel iemand kennen die een auto ophaalt,

maar hou het op 400. Dan is 8000 + (2500 invoeren + wat kosten) en 400 laten we afronden op €11000,

toch een leuke winst.....

Neemt natuurlijk niet weg dat hij dan de auto voor minder moet verkopen, ik had hetzelfde gedaan. Als de auto

een X bedrag waard is, maakt het niet uit waarvoor jij deze hebt aangekocht.

@Basgsi wrote:BPM is lang niet zoveel hoor. Met deze auto mag gebruik worden gemaakt van de oude regeling.

BMP is ongeveer €2200. Die de auto heeft gekocht zal vast wel iemand kennen die een auto ophaalt,

maar hou het op 400. Dan is 8000 + (2500 invoeren + wat kosten) en 400 laten we afronden op €11000,

toch een leuke winst.....

Neemt natuurlijk niet weg dat hij dan de auto voor minder moet verkopen, ik had hetzelfde gedaan. Als de auto

een X bedrag waard is, maakt het niet uit waarvoor jij deze hebt aangekocht.

Wanneer mag de auto dan nog onder de oude regeling vallen? Voor 2010?

Hoi, ik ben de nieuwe eigenaar van de schitterende OPC waar het omgaat, het doet er niet toe wat ik betaald heb. Ik kan jullie wel verzekeren dat de auto het dubbel en dwars waard is.

Hij is in een superstaat en rijdt als een trein. Het verhaal dat de vorige eigenaar overleden is klopt ook....een erg triest verhaal. Ik ben nog opzoek naar winterwielen en heb begrepen dat niet alle 17" velgen over de remklauwen passen. Wie heeft hier ervaring mee of kan me iets meer vertellen.

Terug
Naar boven