• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra overleden

Afgelopen donderdag gebeurde het. Ik trok 's avonds op om de snelweg op te gaan. Draaide de oprit of, gaf een lekkere dot gas. Zonder vooraf een indicatie of waarschuwing gaf de motor een doffe poef en deed niks meer. Ik liet de auto uitrollen op de vluchtstrook en belde de wegenwacht. Afgesleept, inspectie door een monteur. Conclusie: drijfstang gebroken en gat (gaatje) in het blok geslagen... Einde oefening. Oliepeil is altijd netjes geweest en de resterende olie was nog netjes van kleur na 10.000km, koelvloeistof altijd mooi op niveau. Geen aanleiding, geen indicatie, niks. M'n garage heeft er inmiddels naar gekeken en ook daar de conclusie dat het enige redmiddel een motortransplantatie is. Waar ik niet voldoende spaargeld voor heb.

Ik heb de auto een half jaar geleden gekocht en er echt met plezier in gereden. Het plan was om de auto minimaal een jaar of 5 a 6 te rijden, misschien nog wel langer. Maar nu is dat beeld volledig door de plee getrokken en wordt deze jongen voorlopig weer even koos autoloos. Ik ben hier zó ziek van. Dit was serieus de meest prettige auto die ik tot nu toe in mijn autocarrière heb gereden. En dan is het na een half jaar gewoon pats boem, zonder iemands schuld om, klaar.

Ik heb geen idee waar ik met dit k*tgevoel heen kan, dus heb ik het maar hier opgeschreven.

ncewzpb0tzkrkr1296asyp3co67u79tk.jpg

wyw05m2jw26hyarhwlip3fh4ik85sg9e.jpg

auq61f7imuuv9n0hh9rg49n3eip99oxa.jpg

Terug
Naar boven