• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra,s in winter modus

Zo staat de onze er nu bij....

DSC01743.jpg

Gts-2.2 wrote:
Vandaag ook maar alvast de winterbanden eronder gezet.

Past net met 15" :)

Serieus past zit bij jou? heb laatst mijn velgen gespoten en kon van iemand 15''opel velgen lenen, dus ik de 18'' eraf gehaald! Remklauwen opnieuw gespoten velgen eronder, wat zie ik............hij zit gewoon klem op de remklauw.... dus kon niet meer rijden de oprit af! 4 dagen zo gestaan tot de velgen klaar waren toen weer snel eronder, inmiddels de remklauwen beschadigd omdat ze er vast op zaten! Moets ik weer bijspuiten..... Wel raar dat ze bij jou wel passen?? :hmmz

Gts-2.2 wrote:
Vandaag ook maar alvast de winterbanden eronder gezet.

Past net met 15" :)

Serieus past zit bij jou? heb laatst mijn velgen gespoten en kon van iemand 15''opel velgen lenen, dus ik de 18'' eraf gehaald! Remklauwen opnieuw gespoten velgen eronder, wat zie ik............hij zit gewoon klem op de remklauw.... dus kon niet meer rijden de oprit af! 4 dagen zo gestaan tot de velgen klaar waren toen weer snel eronder, inmiddels de remklauwen beschadigd omdat ze er vast op zaten! Moets ik weer bijspuiten..... Wel raar dat ze bij jou wel passen?? :hmmz

Diameter remschijven Vectra C volgens EPC:

standaard onderstel - 285 mm

sport onderstel - 302 mm

2.8T met sportonderstel - 314 mm

OPC - 345 mm

best een hoop verschil dus in remmerij op de vectra c

Diameter remschijven Vectra C volgens EPC:

standaard onderstel - 285 mm

sport onderstel - 302 mm

2.8T met sportonderstel - 314 mm

OPC - 345 mm

best een hoop verschil dus in remmerij op de vectra c

De mijne ook eindelijk in wintermodus!

2011-11-17145041zwaan.jpg

Staat niet zo mooi als de zomervelgen , maar ik moet zeggen dat het wel een stuk beter rijdt dan die platte 18"ers !

( Overweeg zelfs om die niet terug te laten komen van de zomer ! :hmmz )

Terug
Naar boven