• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra start soms niet meer

Oja, voor mij is bijna alles naast de deur...

Ze halen me ook naar duitsland om een Distri riem om te leggen...

Willem

Haha, ja Duitsland is toch ook niet naast de deur, maar dan weet je wel zeker wat het probleem is. Straks rij ik naar Nootdorp (kan ik wel meteen naar 't strand) en dan start ie natuurlijk de rest van de dag als een zonnetje :hmmz

Stel dat het iets met de brandstofpomp is, is er dan ook een kans dat ie er tijdens het rijden een keer mee ophoudt?

Als er iets met m'n auto is vind ik dat nog tot daar aan toe, maar als ik er niet meer op kan vertrouwen vind ik het wel een stuk minder worden :cry

als het de pomp zelf was had je allang gestaan...

Maar hij doet het alleen wanneer hij een tijd heeft stilgestaan, en dan start ie niet..

en ja, wat is het je waard om m goed te krijgen..

kan evt ook met mijn mobile werkplaats langsrijden uiteraard..

Willem

Nou, het probleem is niet een ritje naar Nootdorp. Maar als ie dan geen kuren vertoont kun je nog niks toch? Of denk je dat je het probleem ook kunt achterhalen als ie wel start? In dat geval wil ik best een paar kilometers maken hoor :)

okeej ja is een lastig probleem...

als je dat wil vinden moeten we VEEL koffie drinken haha....

Maar ik gaat plat..

Als je info wilt of wat afspreken stuur dan een u2u bericht..

Willem

Koffie drinken, geen probleem :D

Ik zal morgen weer eens proberen te starten, als dat lukt rijd ik maar weer naar de garage en zal ik daar jouw tips doorgeven, kijken of ie er wat mee kan. Lukt het niet, dan is het misschien wel zinvol om een keer jouw kant op te komen. Ik kom er morgen weer op terug.

Tot zover bedankt!

Het vervolg...vanmorgen wilde ik naar de garage gaan, maar m'n auto wilde weer niet starten. Route Mobiel gebeld, die heeft het trucje met remmenreiniger gedaan en toen startte ie wel. Maar aangezien ik (zeker met koude motor) meestal 500 m/1 km moet rijden voordat ie overgaat op LPG én de bus met remmenreiniger op een gegeven moment ook op was schoten we nog niet veel op. Dus weggesleept naar de garage met de mededeling dat m'n brandstofpomp waarschijnlijk kapot is.

Ben benieuwd wat voor kosten me nu boven het hoofd hangen, maar goed, afwachten maar. In ieder geval had m'n garage vandaag geen tijd, morgen misschien wel.

Gelukkig kreeg ik van Route Mobiel vervangend vervoer, dus ik kan wel uit de voeten, maar als ik weer eens een andere auto moet kopen, het wordt zeker geen Fiat Panda :thumbdown Ik heb het idee dat je met zo'n auto gewoon een keer van de weg af waait :P

Om het verhaal nog even af te maken:

Brandstofpomp is vervangen. M'n garage heeft er één bij de sloop gehaald en hij start weer als een zonnetje. Ik rekende op een schade van € 600,-, maar 't was maar € 100,- Dat is toch een meevaller!

Bedankt voor het meedenken!

Carla

Terug
Naar boven