• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra station 2.2 dti

Hallo,

Ik wil een Vectra station 2.2 dti automaat uit 01/2004 met 253000 Km op de teller. Heeft reeds nieuwe verstuivers gehad!

Is dit een verstandige koop ivm de vele KM?

Hoop op vele en eerlijke meningen

Hartelijk dank alvast:thumbup

Welkom hierzo !

Heeft ie een nieuwe brandstofpomp gehad?? Die willen nog wel eens stuk gaan en zijn vrij duur ( lees : minimaal 1600 euro ! )

Verder ligt het een beetje aan de staat van de auto. Hoe ziet ie er over het algemeen uit??

origineel gepost door speaker

Welkom hierzo !

Heeft ie een nieuwe brandstofpomp gehad?? Die willen nog wel eens stuk gaan en zijn vrij duur ( lees : minimaal 1600 euro ! )

Verder ligt het een beetje aan de staat van de auto. Hoe ziet ie er over het algemeen uit??

Niet bekend, ben bang van niet:)

Maar het aantal km? is dat het waard?

Auto ziet er super uit met alle optie en een automaat parkeercensoren voor en achter 125 PK

Maar ja Brandstofpomp en km:hmmz

km's valt wel mee.

net wat er gezegd wordt . . . die brandstofpomp.

maar het betekent ook dat veel van die km's met een warme motor zijn gereden, dus weinig slijtage en vervuiling in de motor.

kijk even op www.opel-vectra.info voor de aankooptips.

www.eenhuismanauto.nl zoek bij Opel Vectra dan de prijs van ongeveer 7000 euro

willen jullie eens , mits jullie tijd hebben even kijken op deze site en mij adviseren:)

Hartelijk dank alvast

vectra C (wilm v6 weet jij of er een betere pomp op dit type zit?)

Opel Vectra bjr 2004 2.2 DTI-16V 125pk Stationw Elegance Aut5 AUTOMAAT + CLIMA + CRUISE + LM-VELGEN + MF-STUURWIEL!!!Merk: Opel

Model: Vectra

Type: Bjr 2004 2.2 DTI-16V 125pk Stationw Elegance Aut5 AUTOMAAT + CLIMA + CRUISE + LM-VELGEN + MF-STUURWIEL!!!

Inrichting: Stationwagon (5 drs)

Bouwjaar: feb 2004

Kleur: Silver metallic (grijs metallic)

Brandstof: Diesel

Versnellingsbak: Automaat

Km. stand 254.920 km

Kenteken 22-NT-JZ

Cilinderinhoud: 2.172 cc

Gewicht (leeg): 1.513 kg

Max. trekgewicht: 0 kg

BTW/Marge: Marge

€ 5.750

Dit is hem:)

Opel Vectra bjr 2004 2.2 DTI-16V 125pk Stationw Elegance Aut5 AUTOMAAT + CLIMA + CRUISE + LM-VELGEN + MF-STUURWIEL!!!Merk: Opel

Model: Vectra

Type: Bjr 2004 2.2 DTI-16V 125pk Stationw Elegance Aut5 AUTOMAAT + CLIMA + CRUISE + LM-VELGEN + MF-STUURWIEL!!!

Inrichting: Stationwagon (5 drs)

Bouwjaar: feb 2004

Kleur: Silver metallic (grijs metallic)

Brandstof: Diesel

Versnellingsbak: Automaat

Km. stand 254.920 km

Kenteken 22-NT-JZ

Cilinderinhoud: 2.172 cc

Gewicht (leeg): 1.513 kg

Max. trekgewicht: 0 kg

BTW/Marge: Marge

€ 5.750

Dit is hem:)

Hoi Marsaz,

Mijn ervaringen met de DTI motoren in Vectra Stations

Mijn vorige vecta B 2.0 TD heb ik gekocht met 168.000 en lekker doorgereden tot 398.000 (!) en hem eigenlijk alleen maar weggedaan omdat ikzelf 400.000 asl grens had gesteld + ik kreeg een hele leuke prijs bij verkoop (1800 Euro ...)

Geen problemen gehad anders dan

*) een oliekoeler die is gaan lekken bij 200.000. Vervangen - boel schoon laten maken

*) een Airco pomp

Verder

Nu heb ik een mooie Elegance C uit 2004 2.2 DTI

Gekocht met 215.000 .......!

Hij loopt imiddels met 318.000 zonder problemen AFGEZIEN van een onbegrepen fenomeen welke je kunt lezen in

[ps: de opmerking over dure dieselpomp heb ik ook gehoord - rond de 2000 euri....heeft wat te maken met laatste versie hogere druk inspuit pompen voordat opel common rail is gaan gebruiken ]

Verder moet ik zeggen dat deze Vectra C zeer goed bevalt.

DUS indien de rest van de auto netjes uitziet en niet afgejakkerd - kopen

success

LET alleen op bij de 5bak automaar schijnt een modificatie te zijn op de automaat koeler..

of deze al is uitgevoerd..

Terug
Naar boven