• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra station gebonk achter

Hey mensen

Ik heb al een tijdje last van gebond achter bij de schokbrekers zeggen dat het een kwaal bij

de stations is.(bj 2000)

Maar wat is het wat zo bonkt? want ik word er gek van :swear

Het is aan allebei kanten.

Ik heb al een beetje gezocht maar ik kon het niet vinden op de forum.

Graag hoor ik het weer van jullie

Alvast bedankt

Is niet specifiek een station kwaal, de onderstellen zijn voor ALLE vectra's B gelijk.

dit zijn meestal de Dwarsarm (kogel)bussen.

Willem

Is niet specifiek een station kwaal, de onderstellen zijn voor ALLE vectra's B gelijk.

dit zijn meestal de Dwarsarm (kogel)bussen.

Willem

hoi jongens ik meld me maar ff anders denken jullie hij leeft niet meer .

ik heb al een hoop aan mijn b vectra gedaan hij ziet er beter uit als toen ik ,m kocht groom gril daglichten nieuwe uitlaat dikke velgen en banden wagen rijd prima wil wel een foto mailen maar dat krijg ik niet gedaan.

ben niet zo pc aangelegd,ik had ook dat bonken achter onder de wagen bleek dat de stabalisaterrubber waren uitgeslagen 1/2 uurtje werk en ,t was weg.

hoi jongens ik meld me maar ff anders denken jullie hij leeft niet meer .

ik heb al een hoop aan mijn b vectra gedaan hij ziet er beter uit als toen ik ,m kocht groom gril daglichten nieuwe uitlaat dikke velgen en banden wagen rijd prima wil wel een foto mailen maar dat krijg ik niet gedaan.

ben niet zo pc aangelegd,ik had ook dat bonken achter onder de wagen bleek dat de stabalisaterrubber waren uitgeslagen 1/2 uurtje werk en ,t was weg.

Oke, zal wel kijken dat die versleten zijn want zo valt er echt niet mee te rijden

en als het een 1/2 werk is dan is dat zo gedaan :D

Oke, zal wel kijken dat die versleten zijn want zo valt er echt niet mee te rijden

en als het een 1/2 werk is dan is dat zo gedaan :D

auto op krikken, wiel van de grond.

wiel boven en beneden vastpakken.

voelen of er speling aanwezig is.

zo ja, bussen versleten.

willem

auto op krikken, wiel van de grond.

wiel boven en beneden vastpakken.

voelen of er speling aanwezig is.

zo ja, bussen versleten.

willem

kan ook je stabirubbers achter zijn, is prima zelf te doen en kosten ook nog niet zo veel denk een 10 tot 15 euro

kan ook je stabirubbers achter zijn, is prima zelf te doen en kosten ook nog niet zo veel denk een 10 tot 15 euro

Terug
Naar boven