• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra station gebonk achter

Hey opelvectra(fries) woon je een beetje in de buurt van lwd?

misschien kan je dan even beoordelen. :D

Maar het lijkt wel dat er een paar blikken achterin liggen haha

dat is het geluid wat ik hoor.

Hey opelvectra(fries) woon je een beetje in de buurt van lwd?

misschien kan je dan even beoordelen. :D

Maar het lijkt wel dat er een paar blikken achterin liggen haha

dat is het geluid wat ik hoor.

@wim-v6 wrote:Is niet specifiek een station kwaal, de onderstellen zijn voor ALLE vectra's B gelijk.

dit zijn meestal de Dwarsarm (kogel)bussen.

Willem

als alle onderstellen gelijk zijn, waarom kan ik dan via de koni website geen veren voor mijn 4 cilinder station bestellen alleen voor een v6 en zijn alleen de sedan veren voor 4 cilinders?

Erwin

@wim-v6 wrote:Is niet specifiek een station kwaal, de onderstellen zijn voor ALLE vectra's B gelijk.

dit zijn meestal de Dwarsarm (kogel)bussen.

Willem

als alle onderstellen gelijk zijn, waarom kan ik dan via de koni website geen veren voor mijn 4 cilinder station bestellen alleen voor een v6 en zijn alleen de sedan veren voor 4 cilinders?

Erwin

Hey danny,

Heb ook dat gebonk in men koffer. Precies ik heb een hele hoop metaal in men wagen. Rij met een Vectra B1 1999 2.0i. Garage zei dat bussen versleten waren en technische keuring zei dat bussen in orde waren. Maar ben blij dat ik dit lees dan weet ik dat ze wel degelijk versleten zijn.

Om het te laten maken voor mijn wagen kost het wel €125.80 aan onderdelen en €285 aan werkuren :wtf

Ga dan morgen eens bij de verkoper van mijn wagen vragen of hij die kan/wil herstellen onder garantie. Anders wordt het een dure grap.

Grtz Seth

Hey danny,

Heb ook dat gebonk in men koffer. Precies ik heb een hele hoop metaal in men wagen. Rij met een Vectra B1 1999 2.0i. Garage zei dat bussen versleten waren en technische keuring zei dat bussen in orde waren. Maar ben blij dat ik dit lees dan weet ik dat ze wel degelijk versleten zijn.

Om het te laten maken voor mijn wagen kost het wel €125.80 aan onderdelen en €285 aan werkuren :wtf

Ga dan morgen eens bij de verkoper van mijn wagen vragen of hij die kan/wil herstellen onder garantie. Anders wordt het een dure grap.

Grtz Seth

Ik zal gelijk melden dat ik geen expert!! ben maar ik had ook gebonk onder de vectra station.

Heb geken en bleek alleen dat de rubbers van mijn achterdemper in vergane glorie waren,

gebonk kwam dus van achterdemper die tegen het hitteschild aan kwam als ik op een wat ruwere

ondergrond reed.

Mischien de moeite dat ook even na te kijken scheelt een hoop kosten.

Hoop dat je er wat aan hebt.

philip.

Ik zal gelijk melden dat ik geen expert!! ben maar ik had ook gebonk onder de vectra station.

Heb geken en bleek alleen dat de rubbers van mijn achterdemper in vergane glorie waren,

gebonk kwam dus van achterdemper die tegen het hitteschild aan kwam als ik op een wat ruwere

ondergrond reed.

Mischien de moeite dat ook even na te kijken scheelt een hoop kosten.

Hoop dat je er wat aan hebt.

philip.

Terug
Naar boven