• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra station topic

@inSaNo wrote:Ok, ik had vandaag mijn verkeerde (compact) camera bij me.. Maar ik heb snel nog even een paar leuke foto's geschoten voordat er te weinig licht meer was.

DSCN0467.jpg

Binnenkort maar 'ns de goede cam mee nemen zodat ik wat mooie (en pure) foto's kan plaatsen zonder dat er een filtertje op moet..

Maar de nieuwe mods zijn erg geslaagd: krasjes en steenslag verwijderd, gepolijst, ramen getint, xenon 4300K ingebouwd, led stadslichten (knippervrij op volledig canbus!!), led dagrijverlichting, nieuwe kentekenplaten. Auto ziet er gewoon weer schitterend uit!

--edit---

owja, ik had ook nog een redelijk frisse foto met mijn iPhone gemaakt vanmiddag.

iphone0001.jpg

Mooie, leuke fotoshoot, enne ... mooie Vec. :thumb

Hier dan nog een keer de onze: een 2.2 uit 2006 145000 km gelopen nu, verlaagd met een FK-Highsport schroefset en 19" eronder, ook nog xenon ingebouwd 6000K

laag.jpg

vectravelgen3.jpg

Wat een boel mooie stations! Vind de B1/B2 ook een erg mooi model.

Lees hier toch wel dat veel de weglegging van de C minder vinden, heb zelf een IDS-plus onderstel (is volgens mij standaard op de 3.0 CDTI) die ik in sportstand toch behoorlijk strak vind sturen!

Als mijn auto professioneel gepoetst is zal ik ook eens foto's in dit topic plaatsen, hij heeft nu ook ander velgen met winterbanden die ik mooier vind staan dan de velgen op mijn avatar.

hey

dit is mijn vectra

heb um bijna een jaartje

er moet nog wat werk aan verricht worden zoals motorisch als optisch

een paar fototjes

de buitenkant wil ik zo standaard mogelijk houden.. ik wil me alleen richten op het onderstel en de motor...

Terug
Naar boven