• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra uit de spuiterij!

Zo vectra is uit de spuiterijking:, ramen getint, zonneband,

achterlampen + zijknipperlichten smoke gespoten, irmscher grill,

dakspoiler erop, flade blade ruitenwissers.

2lsxq28.jpg

Knipperlichten zwart + ramen getint

2i8jjf4.jpg

Andere grill,zonneband,flade blade ruitenwissers

2cmn3f4.jpg

16o0f5.jpg

Dakspoiler erop, klep overgespoten,embleemloos,lampen smoke gespoten en

1.5 uur aan de uitlaten gepoetst:P met chromepoets!

ajxug3.jpg

Net wat kleine dingetjes moeten nog gedaan worden, zoals 3e remlicht smoke spuiten.

i-logo van irmscher moet in de grill, plus irmscher logo op de chrome lijst achter, en

over 2 maanden zoiets, de andere velgen :agenteronder!

sowsow ziet er netjuhs uit or ;)

waar heb je je raampjes laten blinderen..

zoek ook nog een betaalbaar adressje in de buurt(k woon zelf in oostburg)

gr.Rudy

zow he gave vec man! inderdaad die 3de remlicht even smoke maken dan is die echt helemaal af! waarom andere velgen dan? Vind deze echt gaaf eronder staan hoor :wub

origineel gepost door XeRo

Hoe kom je aan die achterlichten dan?

Zelf gespoten!;) gewoon dat wit afgeplakt! Zo blijft die chrome strip gelijk aan die witte achterlichten! Heb je nog een mooie lijn! Vondt ik wel erg vet staan!!

tja het staat echt super vet!!!

koop maar alvast een extra setje achterlichten . . . voor de APK. Want die kom je niet meer door zo ;)

Errug gaaf. Ziet er naais uit. Ben ook wel nieuwsgierig wat het blinderen je heeft gekost. Stuur me als je wilt maar een u2u.

Greetz Roel met een C.

origineel gepost door Edvries

Naaaais!!:wors Close upje van de grille zou ik wel willen..interesant..

Groet,

LeeriC

Zat een irmscher Grill in zwart, heb gewoon chrome lijsten gekocht en er in geklikt die lijstjes plakken zichzelf vast als ze open gaan staan! In de 3e chrome lijst vanonder gezien moet ik nog een i logo in klikken van irmscher, dus knip de strip dan door, 10cm vanaf de kant, en knip er 2 0f 3 cm uit en schuif de lijst opzij! Als t gaat! En klik dan het i logo erin, maar heb de irmscher logo's nog niet binnen! Foto's zet ik dan wel weer neer!

301eg04.jpg

Ahaa...hetzelfde systeem als bij mijne, alleen bij mij de onderste gril... (heeft de vorige eigenaar al gedaan...)

DSC05539.jpg

Terug
Naar boven