• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra v6 1998 draait niet goed

ja das wel een endje karren indferdaad kom uit omgeving den haag rotterdam

maarja als de Kraftstoff betaald word is het geen probleem...

Kijk er eerst maar eens goed naar, ik heb ook wel eens een stekker verwisseld, toen liep ie ook niet goed..

Willem

ik heb alle stekkertjes ook al nagekeken maar daar vind ook ook niets. Ik zal morgen nog eens alles nalopen.

Mocht het niet lukken en je ziet het zitten om eens langs te komen in zeeland (op mijn kosten) dan ben je van harte welkom.

Gr danny

valse lucht?

als je de motor uitzet, hoor je dan een sissend geluidje?

toevallig ook zelf gehad bij een v6, bleek een vacuumslangetje onder de inlaat ergens niet goed te zitten.

origineel gepost door sjoerdie

valse lucht?

als je de motor uitzet, hoor je dan een sissend geluidje?

toevallig ook zelf gehad bij een v6, bleek een vacuumslangetje onder de inlaat ergens niet goed te zitten.

kort sissen doet de mijne ook na uitzetten..

Dat is niet meer dan de stationair stappenmotor die iets open gaat bij afzetten van de motor..

moet echt een uitwendige sis zijn, die niet vanaf de stappenmotor komt..

Mijn fluit/sist ook heel lichtjes bij stationair draaien, dat is ook de luchtstroom door de stappen motor.

Willem

Terug
Naar boven