• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Veel problemen met tigra

Zo.. ben een tijdje niet meer actief geweest hier..

maar even een update-je..

Heb de auto een week later terug moeten brengen naar de garage.. multiriem lag er weer half af..

bleek dat de dynamo los zat.. maargoed dat was geloof ik hun schuld! toch 25 euries ervoor betaald..

verder kreeg ik ook het nieuws dat het lager van de airco pomp kapot is waardoor de auto een geluid maakt.. nou.. vraag ik ze of ik het moet laten maken, zeggen ze nee zou ik niet doen, duurt sowieso al 9 uur voor hem te maken.. (?????)

Nou.. besloten om het dus niet te doen.. en om een prijsopgave aan te vragen bij de opel dealer..

De auto daar heen gebracht en bellen ze op; het is niet het lager maar een spanrol.. kosten rond de 280 euro.. Oke.. maak maar..

Volgende dag bellen ze weer op; we hebben een foutje gemaakt, het is toch het lager van de airco pomp en kosten zijn dan 500,-... Dacht het niet... zet m maar in elkaar en ik kom hem ophalen..

Nou.. momenteel is een kennis met de auto bezig, en verteld dat er iets met de stuurbekrachtiging is en niet met de aircopomp..

Echt ik snap er niks meer van!!! Goed.. verder wordt ook de distributieriem vervangen en wachten we op een onderdeel voor de stuurbekrachtiging.. Volgende week hoop ik hem terug te hebben en vooral dat ik dan eindelijk weer eens fatsoenlijk met hem kan gaan rijden!

Heeft de afgelopen maanden alleen maar op de brug gestaan.. overal en nergens!

Tering wat een problemen, ik leef echt wel met je mee:swear

Je zult er al aardig moe van worden:mad:

Hopelijk houden de problemen eens op:thumbup

Zeg dat wel... nu is het echt niet meer leuk..

Maar mijn vader heeft zoiets van; we hebben al bijna alles vervangen.. en er zoveel geld aan uitgegeven.. verhoogd etc.. nu kunnen we niet gaan stoppen..

Er is natuurlijk wel een grens.. maar hoop echt, zoals ik altijd zeg, volgens mij in ieder bericht.. dat het nu eens stopt!

Bedankt voor je medeleven!

Ja ik ken het gevoel.

Heb hier ook al is gezegt over mijn auto-.- ik blijf maar dingen vervangen en vervangen elke maand wel iets of om de twee weken.

Maar nu is het rustig:P Deze maand was het me radiateur slang haha.

hihi dan klop maar af!:P

Klopt inderdaad dat je daar iets over gezegd hebt ja... het is ook wat met auto's... dure ''hobby''

gelukkig doet die van mij het nog fantastisch :D haha

alleen binnenkort ff de riemen en bougies laten vernieuwen

Terug
Naar boven