• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Velgen gespoten en irmscher lip eronder!

Nou sinds 4 weken zitten ze er weer terug onder:D en heb nou foto.s gemaakt er van! De velgen waren erg beschadigd en heb ze zelf opgeschuurd en helemaal gespoten binnen en buiten! En heb een irmscher lip op de kop kunnen tikken en gelijk het achterste bumperkapje dat rond de uitlaten zit ook in kleur gelijk laten spuiten!:cool:

De velgen:

1ziy4w.jpg

Eerst alles glanzend zwart gespoten en de spaken afgeplakt

30kapva.jpg

En toen plakband eraf en ik had de spaken en rand rond de velg al helemaal bruut opgeschuurd voor ik ze ging spuiten en toen afgeplakt en toen ze gespoten zijn heb ik dat brute aluminium gepolijst en opgeboend en gelijk de kleine restjes verf die er op zaten erafgeschuurd!! Is erg goed gelukt!

En nu onder de vectra met de banden erop en gelijk nieuwe ventielen erin en alles gebalanceerd!

1z1dxd4.jpg

2zfocnb.jpg

De irmscher lip er onder!

vgtlyb.jpg

15gv586.jpg

En het achterbumperstukje rond de uitlaten ook mee in de kleur gespoten! Ben er wel blij mee met alles! Vindt het wel netjes staan!king: kan weer voor de dag er mee komen!

Erg netjes!:thumbup

als je de velgen helemaal glanzend zwart had gehouden, had ook erg bruut gestaan denk ik.

mooie dikke vectraking:

Erg netjes!:thumbup

als je de velgen helemaal glanzend zwart had gehouden, had ook erg bruut gestaan denk ik.

mooie dikke vectraking:

Mooi gedaan staat de vectra goed de velgen..

is wel wa werk maar heb je mooi eer van je werk!

lippie ook ook nice

ben zelf ook aan het hobbyen met velgen schuren endergelijke... gaat een hoop werk inzitten ...Pff:)

Mooi gedaan staat de vectra goed de velgen..

is wel wa werk maar heb je mooi eer van je werk!

lippie ook ook nice

ben zelf ook aan het hobbyen met velgen schuren endergelijke... gaat een hoop werk inzitten ...Pff:)

origineel gepost door janneman vectra c

Ziet er zeker netjes uit maar ben je niet bang dat ze snel door de pekel aangetast zullen worden?

Jan

Ja daar ben ik ook een beetje bang voor :hmmz

Terug
Naar boven