• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

velgen gespoten GTS wat vinden jullie ervan??

Ze zullen niet lang netjes blijven als je er de winter mee doorrijd, de plakband zal snel barsten/loslaten en dus dan ook de lak die eroverheen zit,zonde van de tijd.

Ziet er wel leuk uit :thumb

Jan

Mooi geworden!

Heb je ze zelf gespoten of laten spuiten?

Ik zoek namelijk ook nog iemand die mijn velgen kan spuiten.

STiGGEL

CALIBRA4x4TURBO wrote:
Heb mijn velgen gespoten zwart metalic met rood plakbandje er om heen en toen alles met blanke lak over gespoten! Remklauwen opnieuw gespoten! De reden was dat zoals jullie bij de vorige foto zien dat het gepolijste deel, dus de rand en de spaken helemaal verdofd waren en kreeg je niet meer netjes! Vondt ze wel mooi, maar moest wat, wat vinden jullie er van geworden?

Bedankt voor de reacties! Heb ze zelf gespoten en rood plakbandje er op gedaan! En toen de blanke lak! Binnenkant had ik al zwart gespoten een keer! Zo zie je de viezigheid niet van je remmen en andere troep! Ja tis ff wennen! En idd zwart maakt de velgen wal iets kleiner.... Ik vondt zo als ze eerst waren ook erg mooi, maar het bleef gewoon niet netjes! En denk dat dit wel goed blijft! Er zit blanke lak overheen dus het beschermt het plakbandje en de lak! Alleen 1 euvel is er............ als de banden er op moeten........Dan moet je erg voorzichtijg zijn met het randje want dat kan er dan zo af gaan tijdens het opleggen! Gelukkig is er goed en voorzichtig mee omgegegaan! Maar als er een andere band(en) op moet , kan ik dat gerust duidelijk zeggen of er bij blijven staan bij een wildvreemde, want anders gaat het er geheid af als je roekeloos zo die band er af haalt of er op doet! Moet wel met voorzichtigheid mee gehandeld worden!! Maar ze zijn flink opgeknapt zoals ze er eerst uitzagen! ja had er eigenlijk nog oude foto bij moeten doen maar die had ik niet gemaakt! Want op deze foto de bovenste zien ze er nog wel netjes uit! Toen had ik ze ook net gespoten!

Mooi geworden!

Heb je ze zelf gespoten of laten spuiten?

Ik zoek namelijk ook nog iemand die mijn velgen kan spuiten.

STiGGEL

CALIBRA4x4TURBO wrote:
Heb mijn velgen gespoten zwart metalic met rood plakbandje er om heen en toen alles met blanke lak over gespoten! Remklauwen opnieuw gespoten! De reden was dat zoals jullie bij de vorige foto zien dat het gepolijste deel, dus de rand en de spaken helemaal verdofd waren en kreeg je niet meer netjes! Vondt ze wel mooi, maar moest wat, wat vinden jullie er van geworden?

Ik vind ze geweldig!! Zwarte velgen met een afwijkend kleur randje op een donkere auto :wors

Veel mooier dan die glimmende dingen. Daar zie je op den duur toch alle krassen en vlekken op en dat gaat je irriteren.

Tenminste dat had ik altijd. ;)

Zo komt je schijf met klauw ook veel beter uit!

Bedankt voor de reacties! Heb ze zelf gespoten en rood plakbandje er op gedaan! En toen de blanke lak! Binnenkant had ik al zwart gespoten een keer! Zo zie je de viezigheid niet van je remmen en andere troep! Ja tis ff wennen! En idd zwart maakt de velgen wal iets kleiner.... Ik vondt zo als ze eerst waren ook erg mooi, maar het bleef gewoon niet netjes! En denk dat dit wel goed blijft! Er zit blanke lak overheen dus het beschermt het plakbandje en de lak! Alleen 1 euvel is er............ als de banden er op moeten........Dan moet je erg voorzichtijg zijn met het randje want dat kan er dan zo af gaan tijdens het opleggen! Gelukkig is er goed en voorzichtig mee omgegegaan! Maar als er een andere band(en) op moet , kan ik dat gerust duidelijk zeggen of er bij blijven staan bij een wildvreemde, want anders gaat het er geheid af als je roekeloos zo die band er af haalt of er op doet! Moet wel met voorzichtigheid mee gehandeld worden!! Maar ze zijn flink opgeknapt zoals ze er eerst uitzagen! ja had er eigenlijk nog oude foto bij moeten doen maar die had ik niet gemaakt! Want op deze foto de bovenste zien ze er nog wel netjes uit! Toen had ik ze ook net gespoten!

Vind die zwarte velgen met dat rode randje wel bruut staan.

Alhoewel ik vind dat het alleen mooi staat als je ook een zwarte auto hebt.

Ik denk alleen dat ik ze niet had gespoten maar laten poedercoaten.

Daardoor blijft de lak veel beter zitten.

Ik vind ze geweldig!! Zwarte velgen met een afwijkend kleur randje op een donkere auto :wors

Veel mooier dan die glimmende dingen. Daar zie je op den duur toch alle krassen en vlekken op en dat gaat je irriteren.

Tenminste dat had ik altijd. ;)

Zo komt je schijf met klauw ook veel beter uit!

Ja oke maar met poedercoaten blinken ze niet zo als metlic lak! Het is dan Ral kleur en is nu niet zo heel erg super netjes meer wolken effect! Maar wel goed beschermend dat wel! Ja en dat rode randje komt zeker mooi uit met de remklauwen! De combinatie is wel netjes vindt ik ook! Staat wel sneller en blitser als de originele velgen! Nu waren dit dan wel 18'' maar het heeft iets aparts, ja normaal zie je zoiets niet snel onder een GTS! Maar ja... smaken verschillen! Ze kijken wel sneller merk ik als je ergens rijdt....... :D

Vind die zwarte velgen met dat rode randje wel bruut staan.

Alhoewel ik vind dat het alleen mooi staat als je ook een zwarte auto hebt.

Ik denk alleen dat ik ze niet had gespoten maar laten poedercoaten.

Daardoor blijft de lak veel beter zitten.

Ja oke maar met poedercoaten blinken ze niet zo als metlic lak! Het is dan Ral kleur en is nu niet zo heel erg super netjes meer wolken effect! Maar wel goed beschermend dat wel! Ja en dat rode randje komt zeker mooi uit met de remklauwen! De combinatie is wel netjes vindt ik ook! Staat wel sneller en blitser als de originele velgen! Nu waren dit dan wel 18'' maar het heeft iets aparts, ja normaal zie je zoiets niet snel onder een GTS! Maar ja... smaken verschillen! Ze kijken wel sneller merk ik als je ergens rijdt....... :D

Terug
Naar boven