• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

velgen onder ctje

corsajeroen

Post weinig
hoi Kwil even kijken hoe deze onder me ctje passen 14'' EN dan ook graag nog ietsje lager zodat die mooi me kasten opvuld. Hij is al wat verlaagd maar dan graag nog iets lager :D

KHeb hier foto's van corsa met en zonder verlaging (welke jullie beste kunnen gebruiken) En foto van velg

khoop dat het lukt ik snap nix van photoshop :thumbdown

PICT0018.jpg

PICT0015.jpg

PICT0013.jpg

IMG_0981.jpg

IMG_0980.jpg

En hier de velgen

borbet.jpg

dankjewel gr jeroen

mischien dat je een hr foto van je auto kan posten, en wat foto's van de velgen onder een auto? (ong. dezelfde hoek) dan wil ik die shop wel voor je maken

:wub

dankjewel kheb nu beetje ideetje kvind um mooi zo :D.

Klopt op die foto was me corsa al verlaagd dus dat scheelt.

Heb je die andere foto's nog nodig? me pc is gecrash dus nog ven geen foto's maar als je ze nodig heb dan doe ik ze zodra ik weer pc heb. Maar iniedergeval bedankt

gr jeroen

klopt ik ook niet. Maar zaten er bij aankoop al op dus denk laat maar zitten. Maar et moet ooit nog es gespoten worden dus denk meteen dan aangelaste booskijkers

Terug
Naar boven