Heb een vraagje wat velgen betreft, en jullie hebben vast wel het verlossende antwoord voor mij
Ik heb een B Corsa GSi, die nu nogop de standaard GSi velgjes staat.
Nu heb ik een set velgen staan die ik er onder wil hebben.
Nu is de (1ste) vraag:
Gaat dit passen????
Orgineel is het 14"
Banden maat 185
ET 49
De velgen die ik heb staan zijn:
17"
Banden maat 205
ET40
De Corsa is verder geheel standaard, dus niet verlaagd..
Kan ik mijn 17"er ongestraft onder zetten zonder problemen te gaan krijgen met aanlopen/sturen etc?????
Dacht ga het eerst hier maar vragen, voordat de moeite gaat nemen om ze er onder te gooien, om er dan vervolgens achter te moeten komen dat het hier of daar aanloopt....
En dan nog de 2e vraag, als dit niet past, wat is dan het maximale aan ET waarde dat er ongestraft onder past???
Want ik heb nog een ander set velgen staan die er ook wel erg goed onder zouden kunnen passen...
Alleen hier weet ik de ET waarde niet van.
Wel zijn ze 15" met 195 banden en een velg rand van ongeveer 5 centimeter.
(uit mijn hoofd zijn dit geloof ik ATS Cup velgen)
Deze velgen zie je vrij veel onder de Manta CC zitten.
(Hier heb ik ze dus ook van, alleen even geen piccie ter beschikking, zie mijn avatar:angel)...
Dus brand los met de verlossende antwoorden:angel
Ik heb een B Corsa GSi, die nu nogop de standaard GSi velgjes staat.
Nu heb ik een set velgen staan die ik er onder wil hebben.
Nu is de (1ste) vraag:
Gaat dit passen????
Orgineel is het 14"
Banden maat 185
ET 49
De velgen die ik heb staan zijn:
17"
Banden maat 205
ET40
De Corsa is verder geheel standaard, dus niet verlaagd..
Kan ik mijn 17"er ongestraft onder zetten zonder problemen te gaan krijgen met aanlopen/sturen etc?????
Dacht ga het eerst hier maar vragen, voordat de moeite gaat nemen om ze er onder te gooien, om er dan vervolgens achter te moeten komen dat het hier of daar aanloopt....
En dan nog de 2e vraag, als dit niet past, wat is dan het maximale aan ET waarde dat er ongestraft onder past???
Want ik heb nog een ander set velgen staan die er ook wel erg goed onder zouden kunnen passen...
Alleen hier weet ik de ET waarde niet van.
Wel zijn ze 15" met 195 banden en een velg rand van ongeveer 5 centimeter.
(uit mijn hoofd zijn dit geloof ik ATS Cup velgen)
Deze velgen zie je vrij veel onder de Manta CC zitten.
(Hier heb ik ze dus ook van, alleen even geen piccie ter beschikking, zie mijn avatar:angel)...
Dus brand los met de verlossende antwoorden:angel