• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Velgenmaat en brandstof verbruik

aan het aanlopen licht het niet is gewoon een slechte band af gescheurd door dat hij er met grof geweld opgelegd is

Dat idee had ik 1 jaar lang al tot aan de zitting.. 2 dagen voor de zitting gingen ze akkoord met de teruggave van het aankoop bedrag en dat ze geen zitting wilde voor diverse redenen.. Voornamelijk ook dat het gepubliceerd werdt.. Ik moest mijn klachten van autoweek verwijderen.. Maar er is niks gezegd over opel-forum posts..

Bart-gsi, zou nooit bij zo een bedrijf kopen , ik en mijn zoon koopt bij Jelles bandenboerderij , een man waar je van op aankunt ,maar je moet natuurlijk geluk hebben dat je een bedrijf vind die ook goed zijn .

Klopt.. Maar ik kan altijd nog naat showoff inports gaan.. Die zit bij mij in de buurt... En een medewerker woont bij mij in de straat..( zie elke dag een nissan voor mijn auto staan van hem) die geven wel garantie.. Maar daar hangt altijd wel een degelijke prijskaart aan de spullen maar hun doen niet voor minder dan A merk spullen... En als een product niet naar behoren werkt kun je het ten alle tijden terug brengen...

Terug
Naar boven