• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Velgmoerdopjes en spatlappen Astra G

ja ik zag laatst fotos staan van je coupe, helemaal smerig enzo. ik kan dan best begrijpen dat je het overweegd om spatflappen aan te schaffen

Ja, klopt, dat weiland moet ik dus af en toe door. En die keer reed ik 'm muurvast. Maar zo ziet m'n auto er dus met regelmaat uit....

Ja, klopt. Maar het eigenlijk wel noodzaak bij mij, maar ik denk dat ik dan liever wat vaker in de weer ga met spuitbus en lakstift dan dit. Zeker bij mijn Coupé, bij een hatch of station valt het wat minder op, heb ik het idee.

ja ik zag laatst fotos staan van je coupe, helemaal smerig enzo. ik kan dan best begrijpen dat je het overweegd om spatflappen aan te schaffen

Ja, klopt, dat weiland moet ik dus af en toe door. En die keer reed ik 'm muurvast. Maar zo ziet m'n auto er dus met regelmaat uit....

Nee, originele wielen.

Ik zal de foto hier even posten:

DSCF8900.JPG

Denk dat ik toch voor spatlappen ga, maar alleen voor. Achter is niet nodig, voor gooittie het meeste op om dat drassige land over te steken (rijdt dan een paar honderd meter vrijwel continu met spinnende wielen als het echt flink geregend heeft).

Hoi, Posting Freak

Ik heb het idee als ik de foto mag beoordelen, dat hier geen één spatlap tegen gaat helpen.

En waarom, een kennis van mij is boer heeft ook modderige weilanden, deze spatlappen heeft hij zelf gemaakt van rubber, en zelfs wat breder gehouden dan de standaard lap, maar de auto ziet er dan nog niet uit.

Ik zou de auto laten zo zoals hij nu is, niets mis mee, maar dat is mijn mening.

Nee, originele wielen.

Ik zal de foto hier even posten:

DSCF8900.JPG

Denk dat ik toch voor spatlappen ga, maar alleen voor. Achter is niet nodig, voor gooittie het meeste op om dat drassige land over te steken (rijdt dan een paar honderd meter vrijwel continu met spinnende wielen als het echt flink geregend heeft).

Hoi, Posting Freak

Ik heb het idee als ik de foto mag beoordelen, dat hier geen één spatlap tegen gaat helpen.

En waarom, een kennis van mij is boer heeft ook modderige weilanden, deze spatlappen heeft hij zelf gemaakt van rubber, en zelfs wat breder gehouden dan de standaard lap, maar de auto ziet er dan nog niet uit.

Ik zou de auto laten zo zoals hij nu is, niets mis mee, maar dat is mijn mening.

Zeker geen spatlappen kopen voor een Astra G. En heb je ze er op haal ze er dan ook meteen af. Het water dat erachter komt loopt niet weg. Bekend euvel bij de G. Met andere woorden je krijgt roestvorming achter je spatlappen..

Bedankt voor de reacties!

Ik heb ze even bij een kennis geleend en er een tijdje opgehad. Het helpt inderdaad niet in drassige weilanden, dus heb ze er weer afgehaald. Ga ze dus toch niet bestellen.

Zeker geen spatlappen kopen voor een Astra G. En heb je ze er op haal ze er dan ook meteen af. Het water dat erachter komt loopt niet weg. Bekend euvel bij de G. Met andere woorden je krijgt roestvorming achter je spatlappen..

Bedankt voor de reacties!

Ik heb ze even bij een kennis geleend en er een tijdje opgehad. Het helpt inderdaad niet in drassige weilanden, dus heb ze er weer afgehaald. Ga ze dus toch niet bestellen.

Terug
Naar boven