• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verbruik astra f

hoi heb vandaag thermostaat vervangen aangezien hij dicht bleef staan en dus niet door het blok pompte.

direkt compleet met waterpomp en distribute en spanrol.

20 min gereden over 70 km weg thuis gekomen koelvloeistof in tankje ijskoud laat ik motor stationair draaien, liep die op tot 100 graden en kwam ineens allemaal lucht naar boven en fan sloeg aan zakt temp naar 95 graden stopt die met circuleren kan er ergens nog lucht zitten wat niet weg wil ?

of ergens een verstoppen want snap niet dat ie het water in de tank koud blijft haal ik de dop er af laat 5 min draaien komt kv wel omhoog .

tijdens rijden blijft temp constant 94 a 95 graden

hoi heb vandaag thermostaat vervangen aangezien hij dicht bleef staan en dus niet door het blok pompte.

direkt compleet met waterpomp en distribute en spanrol.

20 min gereden over 70 km weg thuis gekomen koelvloeistof in tankje ijskoud laat ik motor stationair draaien, liep die op tot 100 graden en kwam ineens allemaal lucht naar boven en fan sloeg aan zakt temp naar 95 graden stopt die met circuleren kan er ergens nog lucht zitten wat niet weg wil ?

of ergens een verstoppen want snap niet dat ie het water in de tank koud blijft haal ik de dop er af laat 5 min draaien komt kv wel omhoog .

tijdens rijden blijft temp constant 94 a 95 graden

kan een compleet slechte uitlaat ook zorgens voor verhoogd brandstof verbruik??

heb vandaag ondergeweest en heb zoon idee dat het allamaal erg oud is tik je tegen de eind demper aan rammelt ie middendemper klinkt dof en kat haal ik van de week leeg tot ik ff geld heb voor een nieuwe heb al geinformeerd en kost 260 bij brezan voor opel astra f 1.6szr automaat

of weet iemand goedkoper adres??

kan een compleet slechte uitlaat ook zorgens voor verhoogd brandstof verbruik??

heb vandaag ondergeweest en heb zoon idee dat het allamaal erg oud is tik je tegen de eind demper aan rammelt ie middendemper klinkt dof en kat haal ik van de week leeg tot ik ff geld heb voor een nieuwe heb al geinformeerd en kost 260 bij brezan voor opel astra f 1.6szr automaat

of weet iemand goedkoper adres??

Terug
Naar boven