• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

verchromen onderdelen

Naar Polen met het spul Martien. Je moet net alleen een betrouwbare pool vinden/kennen die zoiets kan regelen voor je. Kwaliteit is vaak beter dan hier vanwege 'geen milieuregels' dus het 'oude' vercroomtechniek gebruiken. Ook is het vaak stukken goedkoper.

[rquote=1834552&tid=139877&author=JOZO]Naar Polen met het spul Martien. Je moet net alleen een betrouwbare pool vinden/kennen die zoiets kan regelen voor je. Kwaliteit is vaak beter dan hier vanwege 'geen milieuregels' dus het 'oude' vercroomtechniek gebruiken. Ook is het vaak stukken goedkoper.[/rquote]

Heb jij een betrouwbare pool?:D wel een betrouwbare joegoslaav voor interieur..

[rquote=1834552&tid=139877&author=JOZO]Naar Polen met het spul Martien. Je moet net alleen een betrouwbare pool vinden/kennen die zoiets kan regelen voor je. Kwaliteit is vaak beter dan hier vanwege 'geen milieuregels' dus het 'oude' vercroomtechniek gebruiken. Ook is het vaak stukken goedkoper.[/rquote]

Heb jij een betrouwbare pool?:D wel een betrouwbare joegoslaav voor interieur..

[rquote=1834562&tid=139877&author=babyblue][rquote=1834552&tid=139877&author=JOZO]Naar Polen met het spul Martien. Je moet net alleen een betrouwbare pool vinden/kennen die zoiets kan regelen voor je. Kwaliteit is vaak beter dan hier vanwege 'geen milieuregels' dus het 'oude' vercroomtechniek gebruiken. Ook is het vaak stukken goedkoper.[/rquote]

Heb jij een betrouwbare pool?:D wel een betrouwbare joegoslaav voor interieur..[/rquote]

Ken er verschillende. Handig als je hun 'baas' bent, doe je wat voor hun, zij iets voor jou. Ken de meeste hier al een jaar of 4 en ze zijn al vaker voor me op pad geweest:angel

[rquote=1834562&tid=139877&author=babyblue][rquote=1834552&tid=139877&author=JOZO]Naar Polen met het spul Martien. Je moet net alleen een betrouwbare pool vinden/kennen die zoiets kan regelen voor je. Kwaliteit is vaak beter dan hier vanwege 'geen milieuregels' dus het 'oude' vercroomtechniek gebruiken. Ook is het vaak stukken goedkoper.[/rquote]

Heb jij een betrouwbare pool?:D wel een betrouwbare joegoslaav voor interieur..[/rquote]

Ken er verschillende. Handig als je hun 'baas' bent, doe je wat voor hun, zij iets voor jou. Ken de meeste hier al een jaar of 4 en ze zijn al vaker voor me op pad geweest:angel

Hahaha,zou ik ook niet doen hoor Martien.

Je weet maar nooit.

Zo hang je nog aan een dakgoot,en zo gaat er een wereld voor je open.

K zou het ook niet vertrouwen

Hahaha,zou ik ook niet doen hoor Martien.

Je weet maar nooit.

Zo hang je nog aan een dakgoot,en zo gaat er een wereld voor je open.

K zou het ook niet vertrouwen

Restochroom

Nijverheidsweg 4

6171 AZ Stein Nederland

Tel: 0031 (0)46-4260086

Fax: 0031 (0)46-4260084

Wel duur maar wel goed..

Restochroom

Nijverheidsweg 4

6171 AZ Stein Nederland

Tel: 0031 (0)46-4260086

Fax: 0031 (0)46-4260084

Wel duur maar wel goed..

bij de hegin doen ze het ook op de ouderwetse manier

dus eerst koper eronder

zij kunnen echt veel zelfs alle chrome lijstjes van een a manta wat klote spul is

hebben ook alles van mijn a tje gedaan

bij de hegin doen ze het ook op de ouderwetse manier

dus eerst koper eronder

zij kunnen echt veel zelfs alle chrome lijstjes van een a manta wat klote spul is

hebben ook alles van mijn a tje gedaan

[rquote=1834793&tid=139877&author=Black Magic]bij de hegin doen ze het ook op de ouderwetse manier

dus eerst koper eronder

hebben ook alles van mijn a tje gedaan[/rquote]

dat toch niet meer legaal pascal? Door milieueisen zou dat niet meer mogen, en omdat in Polen nergens naar gekeken word..

[rquote=1834793&tid=139877&author=Black Magic]bij de hegin doen ze het ook op de ouderwetse manier

dus eerst koper eronder

hebben ook alles van mijn a tje gedaan[/rquote]

dat toch niet meer legaal pascal? Door milieueisen zou dat niet meer mogen, en omdat in Polen nergens naar gekeken word..

[rquote=1834677&tid=139877&author=mar10manta]wat ik niet versta ! vertrouw ik niet. echte zeeuw he. hahaha [/rquote]

Martien kijk hier naar en neem kontact op met hem misschien ka hij je verder helpen.

Mijn Manta laat ik ook bij hem doen, tevens staat er op de website een Manta B van een vriend ( ja ik heb ook vrienden)

[rquote=1834677&tid=139877&author=mar10manta]wat ik niet versta ! vertrouw ik niet. echte zeeuw he. hahaha [/rquote]

Martien kijk hier naar en neem kontact op met hem misschien ka hij je verder helpen.

Mijn Manta laat ik ook bij hem doen, tevens staat er op de website een Manta B van een vriend ( ja ik heb ook vrienden)

dus eerst koper eronder

hebben ook alles van mijn a tje gedaan[/rquote]ze willen het neit eens doen!:cry

dus eerst koper eronder

hebben ook alles van mijn a tje gedaan[/rquote]ze willen het neit eens doen!:cry

[rquote=1835636&tid=139877&author=opelmanta29][rquote=1834677&tid=139877&author=mar10manta]wat ik niet versta ! vertrouw ik niet. echte zeeuw he. hahaha [/rquote]

Mijn Manta laat ik ook bij hem doen, tevens staat er op de website een Manta B van een vriend ( ja ik heb ook vrienden)[/rquote]deze lui geven als antwoord je hoort snel van ons maar dat was het dan geen reactie meer:thumbdown

Terug
Naar boven