• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Veren Astra vs. Corsa

astra bedoel je.

waarom niet? dat zeg ik.. je gaat waardeloos weggedrag aansmeren. met als eventueel gevolg dat je in ieder geval een vrije dag hebt en een gratis kopje koffie met cake.

als t nou 's ochtends is zou dat helemaal mooi zijn, dan heb je nog iets aan de rest van je dag.

origineel gepost door mayhem

indd. gewoon je maten waardeloos weggedrag en wegligging aansmeren.

mooi een vrije dag en gratis koffie en cake! wat wil je nog meer.

Volgens mij begrijp je het niet helemaal, hij heeft een Corsa, en ik een Astra

Dus waarom zou ik hem geen Corsa veren kunnen aansmeren:angel

ik moet ook 4 x lezen, maar wat ik er zo aan begrijp, jij hebt een astra en je maatje een corsa, eerst wou je onder die corsa, astra veren zetten, maar nu ga je er toch maar corsa veren onder zetten ( wat je eigenlijk al gelijk hadden moeten doen :jerry )

eindelijk verstandig... nooit besparen op het onderstel van je auto.... tenminste als je wil blijven leven niet :P

astra bedoel je.

waarom niet? dat zeg ik.. je gaat waardeloos weggedrag aansmeren. met als eventueel gevolg dat je in ieder geval een vrije dag hebt en een gratis kopje koffie met cake.

als t nou 's ochtends is zou dat helemaal mooi zijn, dan heb je nog iets aan de rest van je dag.

haha, ik heb met afgeslepen 1.2i veren gereden onder mijn Corsa-A3 GSi, is ook zo'n voorbeeld van hoe het niet moet!!

Willem

ik moet ook 4 x lezen, maar wat ik er zo aan begrijp, jij hebt een astra en je maatje een corsa, eerst wou je onder die corsa, astra veren zetten, maar nu ga je er toch maar corsa veren onder zetten ( wat je eigenlijk al gelijk hadden moeten doen :jerry )

eindelijk verstandig... nooit besparen op het onderstel van je auto.... tenminste als je wil blijven leven niet :P

ik reed met 60-60 verlaging van een corsa A 1400 onder me corsa A gsi met c20xe.

dat resulteerde in maximaal laag, maar waardeloos weggedrag. geloof dat de neus op -100 stond ofzo:P

haha, ik heb met afgeslepen 1.2i veren gereden onder mijn Corsa-A3 GSi, is ook zo'n voorbeeld van hoe het niet moet!!

Willem

origineel gepost door opelvssn

Eindelijk!

jij begrijpt het, de veren van mijn Astra hebben zowiezo nog niet onder zijn Corsa gezeten, dit was ik wel van plan als het ging passen. Ik wist niet zeker of het ging, dus vroeg ik hier eerst om info.

Gaat niet lukken, dus komen er gewoon Corsa veren op;)

Groeten

ik reed met 60-60 verlaging van een corsa A 1400 onder me corsa A gsi met c20xe.

dat resulteerde in maximaal laag, maar waardeloos weggedrag. geloof dat de neus op -100 stond ofzo:P

origineel gepost door opelvssn

Eindelijk!

jij begrijpt het, de veren van mijn Astra hebben zowiezo nog niet onder zijn Corsa gezeten, dit was ik wel van plan als het ging passen. Ik wist niet zeker of het ging, dus vroeg ik hier eerst om info.

Gaat niet lukken, dus komen er gewoon Corsa veren op;)

Groeten

Terug
Naar boven