• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Veren (na)persen

je hebt nie goed gelezen ik bestel veren en dan worden ze meteen af fabriek geperst naderhand is niet mogelijk. volgensmij komen astra en kadett vern overeen

maar ik ben meer van rwd ipv fwd dus effe navragen

@opelpower89 wrote:lager dan de veren die ik heb gekocht krijg je niet voor de ascona c dus had ze graag nog lager :P:P

d kadett er onder is het zelfde ;) alleen weet ik niet of hij dan een beetje achteroverhangt met -80

@pipo wrote:je hebt nie goed gelezen ik bestel veren en dan worden ze meteen af fabriek geperst naderhand is niet mogelijk. volgensmij komen astra en kadett vern overeen

maar ik ben meer van rwd ipv fwd dus effe navragen

Oeps sorry! Inderdaad een beetje te snel overheen gelezen :wub

Dan gaan we maar even kijken voor e-kadett achterveren in -80 king:

Maar als iemand nog een adres heeft graag! :angel Scheelt me weer nieuwe setje veren te kopen

Je kan hem ook tussen de verenklem zetten en warmstoken :thumb Heb ik ooit is gedaan met een oude golf.

E Kadett veren en Astra F veren zijn qua afmetingen weliswaar vergelijkbaar, maar voor de F zijn ze gemaakt voor een hogere aslast. Dat wil zeggen dat ze stugger zijn en dus hoger bouwen op een Kadett dan de opgave.

Ik vind ze erg fijn op de Kadett omdat die origineel voor de Kadett bedoelt zijn zo slap zijn als een vaatdoekje.

Vind dit soort topics altijd wel verbazingwekkend. Hoe weinig het allemaal maar mag kosten voor sommige mensen. Ik koop zelfs gerust voor mijn mountainbike een achter dempertje van 350 euro, snap dat beknibbelen allemaal niet zo, als je geen geld hebt moet je misschien gewoon geen auto nemen, die kosten namelijk best veel geld.

Zet lekker die te hoge veren te koop en koop een paar nieuwe verlagingsveren zou ik zeggen....

Ik weet niet of meerdere mensen dit delen met mij maar in mijn geval is het probleem is niet zozeer dat ik het geld niet heb voor een wat duurder setje, maar als je al 2 a 3 verschillende soorten veren en maten hebt liggen en de conventionele verlagingsveren niet laag genoeg gaan dan ga je ergens anders zoeken.

en het gaat tenslotte om de achterveren.

Helaas, ik heb al een audiosysteem achterinliggen. En hij is nog niet laag genoeg ;)

En aan de voorkant kan ik zowiezo al wat lager omdat ik een schroefset heb en nog draad over heb.

Het gaat puur om de achterveren die niet laag genoeg zijn. :afro

ik heb toen zitten denken om een goedkope schroefset van een golf 4 te kopen puur voor de achterkant, dit moet best passend te maken zijn volgens mij.

Terug
Naar boven