• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

veren rekord c

astra GT

Post weinig
hallo,

zou iemand me kunnen vertellen of de veren van een manta b / of een ascona b,

passen op een record c uit 1970 ?

of welke veren er eventueel wel zouden passen ?

groeten johan

Rekord en Commodore kan i.i.g. wel. Heb ik ook nog genoeg van liggen, voor de vooras of achteras?

Rekord en Commodore kan i.i.g. wel. Heb ik ook nog genoeg van liggen, voor de vooras of achteras?

Achteraan ??

Volgens de SUPLEX katalogus 1999/2000 heeft de Rekord C een ander model achterveren dan de

latere modellen (Rekord D, E,Commodore B, C, hebben wel allen dezelfde achterveren)!

Achteraan ??

Volgens de SUPLEX katalogus 1999/2000 heeft de Rekord C een ander model achterveren dan de

latere modellen (Rekord D, E,Commodore B, C, hebben wel allen dezelfde achterveren)!

Ik heb ze zelf aan iemand anders ook verkocht en die heeft ze nu eronder zitten.

Ik weet niet meer wie, was op een ander forum. (misschien vind ik hem nog terug)

commodore B heeft inderdaad iets andere veren als de rekord C/ commo A. maar het past wel! zeker als je ook de rubbers van de commodore B die bij de veren horen eronder gooit.

Ik heb ze zelf aan iemand anders ook verkocht en die heeft ze nu eronder zitten.

Ik weet niet meer wie, was op een ander forum. (misschien vind ik hem nog terug)

commodore B heeft inderdaad iets andere veren als de rekord C/ commo A. maar het past wel! zeker als je ook de rubbers van de commodore B die bij de veren horen eronder gooit.

hey,

bedankt allemaal voor de reactie's .

@GS2.6 gaat hier om de voor en achter veren, wagen is zeer verlaagd. en moet weer een stuk terug omhoog.

@jojonopel das een zeer nuttige site heb al snel gekeken :thumb

groente johan

hey,

bedankt allemaal voor de reactie's .

@GS2.6 gaat hier om de voor en achter veren, wagen is zeer verlaagd. en moet weer een stuk terug omhoog.

@jojonopel das een zeer nuttige site heb al snel gekeken :thumb

groente johan

Terug
Naar boven