• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Veren vervangen Astra G (VEREN ZIJN VERVANGEN + FOTOS)

Jowww....Hoe rijdt het? Stuk strakker he?

Auto zal nog iets nazakken in de veren. Wordt ie nog ietsje lager.

Ook al laten uitlijnen?

@Fearless wrote:Jowww....Hoe rijdt het? Stuk strakker he?

Auto zal nog iets nazakken in de veren. Wordt ie nog ietsje lager.

Ook al laten uitlijnen?

Ja dat rijdt echt vele malen beter dan de standaard veren. Ja dat een veer iets nazakt dat wist ik al. Heb de auto even goed getest over de dijk van Hattem naar Deventer!

Uitlijnen dat wou ik v/d week laten doen ookal trilt het stuur totaal niet meer bij 100-110 km/h (was voorheen nog wel met de opel veren). Hoe heette dat zaakje nou ook alweer waar jij altijd je auto's laat uitlijnen?

@TheGeneral wrote:Das goed gelukt zie ik netjes gedaan :thumb

Ja dat is zeker goed gelukt, mede dankzij het forum. :D

Nou heb ik ditzelfde Weitec setje onder mijn Astra g sport ed. 2 gemonteerd, maar nu valt mij op dat ik de veren achter met het label andersom heb gemonteerd aangezien daardoor de bovenste rubber er makkelijk in ging. In de handleiding stond ook dat dit kan voorkomen. Nou zie ik bij deze Astra dat de veren achter met het label naar boven gemonteerd zijn. Het rijd voor de rest prima, maar vraag me af of dit wel veilig is?

Ik wil het bij mij astra g ook gaan doen

en dan 40/40 verlangen of wat raden jullie mij aan.

Gaat het ook stug rijden of wat moet ik me voorstelle?

Opel astra g 2003

Terug
Naar boven